Avatar billede lavridsen Nybegynder
24. marts 2003 - 14:46 Der er 4 kommentarer

Opgradering af Dell Dimention

jeg har en Dell Dimention XPS T700r med CDrom,CDrom brænder,2xharddisk(35gb og 80gB),grafikkort(NVIDIA),netkort(10/100mb-ethernet),mem 386mb,P3-700MHz,win98... men den er ved at være for langsom

hvad ville I synes var en god opgradering ? feks nyt motherboard m. hurtigere processor og mere ram (i giver fald hvilken) ? XP ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2003 - 14:56 #1
Du skulle nok overveje en Intel Pentium 4 2 Ghz - og 512 Mb DDR ram - og bundkort :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. marts 2003 - 14:56 #2
Hvad type er det nvidia kort?
Avatar billede lavridsen Nybegynder
24. marts 2003 - 15:36 #3
nvidia ! aner det ikke, jeg fik bare den info fra "norton system info".. ang. bundkort er der så noget specelt jeg skal lede efter, jeg synes der er så meget at få at bare er blevet totalt forvirret..
Avatar billede lto Nybegynder
26. marts 2003 - 12:32 #4
Den model er 3 år gammel og der var på det tidspunkt et GForce2 kort i. Det er lavet af NVIDIA selv. Mht. MB. Du har ret. Det er en jungle derude og der er kort til ethvert formål og pris.