Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2003 - 20:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Specielle lyde i msn..?

En fra min msn liste er meget stædig og vil ikke røbe hvordan man laver nogle meget specielle lyde...

der kommer en meget grum stemme og griner ondskabsfuldt mens der står "Muahahahaha!" i beskeden

Der er også en anden der siger "Doooooooh!" hvor der står "I'm so stupid!"

Er der nogen herinde der kender de lyde??
Jeg har søgt i en time overalt og kan intet finde :0)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. marts 2003 - 20:46 #1
Skriv:
/sbrb
/sdoh
/sevillaugh
/shello
/skiss

Det er altsammen Easter Eggs i MSN Plus og det betyder altså selfølglig at du skal have msn plus for at kunne bruge dem.
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2003 - 20:48 #2
Sejt! :0)

jeg har også msn plus
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. marts 2003 - 20:49 #3
Tak for points :)
Jeg fandt selv de der easter eggs i går...de er rimelig cool ;)
Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2003 - 20:49 #4
de er sjove at drille folk med i hvert fald ;)
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
23. marts 2003 - 20:50 #5
Men folk skal så have msn plus for at kunne høre dem. For resten jeg glemte
/sconfig