Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:05 Der er 58 kommentarer og
2 løsninger

Vurdering af toflo.dk

Hejsa!
Jeg vil gerne have jeres mening om min nye side:

www.toflo.dk

Jeg er mest interesseret i feedback omkring den tekniske udformning. Kan I finde nogle fejl og mangler?

Hvis I har forslag til funktioner må I også meget gerne sige til.

Jeg er IKKE interesseret i vurdering af:
-sidens relevans
-Designet (farver, reklamer osv)
Avatar billede honne Praktikant
23. marts 2003 - 01:12 #1
Den virker ikke i Opera
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:13 #2
honne > På hvilken måde virker den ikke??
Avatar billede honne Praktikant
23. marts 2003 - 01:15 #3
Det er nok det bedste at du selv installere opera og ser det
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:15 #4
Toppen irriterer mig, tror det er fordi den fader, og det er ok, men i den ene side kommer der pludselig en afgrænsning i form af det banner.

Når man opretter sig som medlemn, er det svært at se hvad der hører til checkboxen.: Skjul, simpelthen fordi de står på hver sin side af øst og vest.

Ellers kan jeg desværre ikke finde nogen fejl, og det irriterer mig egentlig lidt! :)
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:15 #5
.
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:16 #6
honne> Tag dog et screenshot til manden?
Avatar billede abpdk Nybegynder
23. marts 2003 - 01:19 #7
Er der ikke noget galt med de her "Seneste forumtråde", "Nyeste artikler" og "Nyeste links" bokse. Det er som om de begynder hvor resten af siden slutter!?
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:19 #8
Ups, adressen http://www.toflo.dk/forum2.asp?kat2_nr=50 virker ikke, det svarer til at trykke "sex og samliv" fra forsiden?
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:20 #9
nå, nu virker det sq igen :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:21 #10
abpdk > Det er nok fordi jeg mangler at optimere lidt til lave skærmopløsninger. Men det kommer. I 1024x768 står det hele i to spalter.
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:21 #11
popsy > Ja, rettede det lige *S*
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 01:23 #12
Hej Tofferman
Når man feks. trykker på linket "Anjas opskrifter" så burde siden vises i sit eget vindue da du vil er intresseret i at brugeren vil kigge videre på dit site når han/hun har lært at lave torskefad :))
MVH ExNatteRavnen
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:24 #13
Cool nok. Jeg kan sq ikke rigtigt finde nogen fejl til dig! :) Men det irriterer mig atder er så lang vej ind til det jeg kan se der er oprettet, men det giver selvfølgelig mening, når der pludselig er oprettet sp/indlæg i alle kategorier.

Jeg synes du har gjort et godt stykke arbejde, ros herfra!
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:24 #14
exnatteravnen > Den arbejder jeg på. Men "target" understøttes ikke i strict XHTML.
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:26 #15
popsy > Jeg skal være den første til at byde dig velkommen. Skriv nogle kloge artikler til mig :-))
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 01:26 #16
Tofferman ..oki ..men ellers en meget fed side ;)
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. marts 2003 - 01:28 #17
prøv at kigge på dette screenshot, jeg bruger Netscape 7.0
http://ztyxx.frip.dk/toflo.gif
se der hvor seneste forumtråde osv står, der er noget der ikke helt passer
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:28 #18
Tofferman> Har da oprettet en meget klog artikel, vedr. hvordan man får græs til at stoppe sin evige vækst....:)
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:29 #19
ztyxx > Takker for screenshot. Kender I problemer med Netscapes understøttelse af CSS. Jeg har kørt validering både på css og xhtml Strict. Og begge dele skulle være i orden.
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:32 #20
Tofferman> Når jeg vil oprette en ny tråd, og jeg allerede står inde under det emne jeg vil oprette under. Er det så strengt nødvendigt at jeg selv skal vælge emnet igen, når jeg vil oprette min tråd?
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:32 #21
popsy > Nej, det kunne man nok gøre noget ved.
Avatar billede douglas Nybegynder
23. marts 2003 - 01:33 #22
En god ide, vil være at køre siden gennem W3's Validator.
http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.toflo.dk%2F
Så er du nogenlunde sikkert på at siden er crossbrowser compliant.

Ellers meget sjov ide med den side der.
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:35 #23
douglas > Satans. Så virker &nbsp nok ikke i xhtml.
Avatar billede popsy Novice
23. marts 2003 - 01:36 #24
douglas> Hm, nu er der jo bannere fra validator derinde på siden?
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:37 #25
douglas > Ja, det virkede også før...øjeblik...
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:40 #26
Så er den valid igen.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
23. marts 2003 - 01:42 #27
husker du at lukke dine   med et ;
Avatar billede douglas Nybegynder
23. marts 2003 - 01:43 #28
Syret... for da jeg kiggede var der 130 fejl.
Men godt at se at det fungerer.
Avatar billede cpufan Juniormester
23. marts 2003 - 01:44 #29
en helt anden ting:

Når du nu er flyttet væk fra b-one til wannafind,
syntes jeg du skal få ændret fuldmægtig, på domæneregistreringen,
således b-one ikke kan fucke mere op.
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:46 #30
cpufan > Lyder som en fantastisk god idé, da jeg ikke stoler på b-one over en dørtærskel længere. Sender man bare en mail til dk-hostmaster om det?
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:47 #31
douglas > Det var fordi det var genereret af en løkke.
Avatar billede cpufan Juniormester
23. marts 2003 - 01:49 #32
hvis du har fået en pinkode kan du selv ændre det på dk-host hjemmeside
ellers sender du en email til deres info adresse
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 01:49 #33
Hej Tofferman
Under "nyeste artikler" på feks. http://www.toflo.dk/art.asp?artikel_id=20 står forfatterens navn (tof) imellem den blå top og det grå ..ser ikke så smart ud ..og det går igen i alle artiklerene under "nyeste artikler" ..(set i IE6)
MVH ExNatteRavnen
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:49 #34
Har lige installeret Opera. Den virker, men der er nogle kanter der skal rettes af.
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:50 #35
exnatteravnen > Takker :-)
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 01:51 #36
det var da så lidt ;)
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 01:55 #37
exnatteravnen > Så skulle dén være fikset.
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 01:58 #38
Når man søger på "mad" i alle kategorier får man denne tråd frem ..."hvorfor onanere kvinder" ..loool ..
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 01:59 #39
Toffermand ..ja nu ser det fint ud :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 02:01 #40
exnatteravnen > Det er fordi et af indlæggene står der noget med mad *S*
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 02:02 #41
Tofferman ..så vidt jeg kan se findes ordet "mad" slet ikke i den tråd:))
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 02:03 #42
ups ..det gjorde der vist alligevel "Nej og mange kan heller ikk lave mad.../fnizz" ..sorry
Avatar billede tofferman Nybegynder
23. marts 2003 - 02:19 #43
popsy > Tjek lige det nyeste link på forsiden *G*
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
23. marts 2003 - 02:24 #44
Nigerias præsident ..ka han dansk :)))
Avatar billede eyvind Seniormester
23. marts 2003 - 19:28 #45
Den ser lækker ud.
Pæn måde til reklamer i siden.
Overskuelig hvis man bare viste hvad siden går ud på inden
man begynder at søge.
Bliv medlem - af hvad.
Eyvind.
Avatar billede peterkopi Nybegynder
24. marts 2003 - 13:51 #46
Virker ikke i Opera 6.0 - prøver lige 7.03
Avatar billede wtd_nielsen Nybegynder
24. marts 2003 - 18:52 #47
jeg synes det skal være tyderligere at menuen til venstre ER en menu. man kan ikke skelne forskel på "Vi har nu 26 kloge hoveder tilmeldt!" og menuen.
Avatar billede nozio Nybegynder
24. marts 2003 - 19:05 #48
Login fejl:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e09'
[TCX][MyODBC]You have an error in your SQL syntax near 'kl' AND kodeord='67'' at line 1

/login.asp, line 4

Søgning fejl:

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[TCX][MyODBC]Table 't_soegning60755536' already exists

/soegning.asp, line 21

hsk af tjekke for ' i alle kald til databasen...
Avatar billede lonse Nybegynder
25. marts 2003 - 17:48 #49
Ok, mange tak alle sammen. Jeg deler point ud i aften, så skynd jer at lægge nogle svar.
Avatar billede tofferman Nybegynder
25. marts 2003 - 17:49 #50
Hov. Jeg var logget ind som min quinde. lonse er altså min kvinde *GS*
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
25. marts 2003 - 22:44 #51
Hej igen

når jeg skal læse denne tråd http://www.toflo.dk/forum.asp?traad_id=31 i "mellen tekststørrelse" i IE6 kan jeg ikke læse adressen "toflo.dk" da den står med alt for små typer ..jeg skal op i "større tekststørrelse" for at kunne læse hvad der står.

Jeg hedder Jonas og jeg vil bare sige at jeg elsker chokolade!!!
og jeg elsker at være medlem af (toflo.dk)for lille skrifttype) kan du jo også skrive her ...thi hi
MVH ExNatteRavnen ...PS ..og jeg bruger altså ikke briller
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
25. marts 2003 - 22:54 #52
der er det samme problem i alle tråde ... under "skrevet af" er alle navne for små til at læse + http://www.toflo.dk/forum3.asp?kat3_nr=407 under seneste forumtråde ..hvor gemmer saddam sig + for eller imod krigen ..osv
stadig læst i "mellen tekststørrelse" MVH ExNatteRavnen
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
26. marts 2003 - 16:41 #53
Tof ..Hmm ..gik du tidligt i seng ..eller hva ;)
Avatar billede fun22 Nybegynder
26. marts 2003 - 16:45 #54
jeg vil mene at der mangeler en katagori... Under link tilføjelse synes jeg der skulle være en der hed software.
Avatar billede eyvind Seniormester
26. marts 2003 - 17:13 #55
Siden står flot. Set med gode briller på ( IE6 800x600 17" )
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
31. marts 2003 - 11:32 #56
Har lige skrevet til tofferman ang. manglende point uddeling her i denne tråd
brevet kan læses på forsiden af http://www.toflo.dk/ under "opdragelse af tof" ..så må vi jo håbe at det hjælper lidt :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
31. marts 2003 - 14:16 #57
Hvis du lavede lidt research exnatteravn, ville du nok opdage at jeg ALTID lukker mine spm.

Jeg mener faktisk selv at jeg har bidraget med en del her på eksperten. Så spørgsmålet er jo hvem der er useriøs her!
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
31. marts 2003 - 16:58 #58
tof > Tjaa ..nu var det jo dig selv der den 25/3 skrev " Ok, mange tak alle sammen. Jeg deler point ud i aften, så skynd jer at lægge nogle svar" ...og jeg har da researchet lidt på toflo.dk så jeg var helt sikker på at du ikke var syg eller lignende for så havde du da været helt og aldeles undskyldt ..men da jeg kunne se at du var aktiv på toflo så syntes jeg bare det var for plat at du ikke kunne bruge 2 min på at dele de point ud som du selv havde lovet ..så kan da godt være at jeg fortiden er lidt nærtagende.

men hvis du virkelig har glemt det ja så trækker jeg gerne  mine ord i mig igen og omformulerer teksten til :
Hej tof kan ikke rigtigt forstå at vi her på Eksperten ikke har hørt fra dig siden den 23/3 ..nå men vi kan jo alle glemme et eller andet indimellem ;) ..håber snart du kigger forbi :)

ps ..spørgsmålet om hvem der er useriøs gider vi ikke spilde tid på vel ..eller gør vi ;)

MVH ExNatteRavnen ..der forøvrigt takker for point :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
31. marts 2003 - 17:29 #59
Jeg synes bare, at der somme tider er nogen som er lidt for meget om sig her på Eksperten. Bare fordi der er nogen som altid sidder ved deres computer, og får for lidt frisk luft, skal det vel ikke betyde at vi andre skal svines til fordi vi er fraværende et par dage.

Vi er faktisk nogen der har et liv udenfor Eksperten!

Jeg takker endnu en gang for jeres gode input, og jeg arbejder på sagerne. Jer der har lagt et svar har nu fået point (incl exnatteravnen).

exnatteravnen > Forøvrigt, hvad fanden brokker du dig over?? Du har jo over 1500 point på din konto!
Avatar billede exnatteravnen Nybegynder
31. marts 2003 - 21:41 #60
tofferman >
sjovt nok har ..du selv gjort dig fortjent til disse indlæg
sjovt nok har ..jeg udendørsarbejde så jeg får rigeligt med frisk luft
Sjovt nok har ..jeg  kone og 2 dejlige unger og et fint liv udenfor Eksperten
sjovt nok har ..jeg selv tjent størsteparten af de point jeg har
sjovt nok har ..jeg ikke lyst til at spilde mere tid på dig da du sjovt nok ikke har fattet en flyvende fis.
ExNatteRavnen