Avatar billede soulmanden Nybegynder
22. marts 2003 - 13:51 Der er 7 kommentarer

Webdesigner til PhpNuke website

Hej jeg er ved at starte en portal og skal bruge en webdesginer som frivilligt og ulønnet kan hjælpe mig med et webdesign (farver, knapper, udtryk). Sitet er et erotisk website dog ikke porno og det er for rigtige amatører
Avatar billede stue11 Nybegynder
22. marts 2003 - 23:50 #1
Jeg vil gerne. Jeg kan følgende: ASP, Photoshop 7.0, 3D Studio MaX (er ved at lære det), SWISH, Flash (lidt proff.), tekstarbejde, table's designer, HTML, m.m.

Jeg har lavet den her side: www.friserverplads.dk/xzx
Er lige blevet færdig med designet :D
Håber du kan bruge mig.

/MaRTiN

ICQ: 147871710
MSN: g3tr0@hotmail.com
IRC: #Comedy.dk @ Efnet
Yahoo: buller1990
Avatar billede soulmanden Nybegynder
23. marts 2003 - 03:37 #2
LAd mig bare høre fra flere . Den bedste får muligheden
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 08:01 #3
Kommer der link banner til den der hjælper ?
Avatar billede soulmanden Nybegynder
24. marts 2003 - 17:38 #4
Der kan være et lille diskret link til den der hjælper ja
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
24. marts 2003 - 18:23 #5
øhhh du vil ikk give penge for det, men et LILLE DISKRET link ?
Glem mig..
Jeg tænkte på sådanne links som øverst på exp.dk
Avatar billede soulmanden Nybegynder
25. marts 2003 - 17:47 #6
der kan være et link til designeren på hjemmesiden som tak for hjælpen
Avatar billede hpdenmark Nybegynder
16. april 2003 - 16:19 #7
jeg ah rlavet følgende side en del af det er lavet i frontpage og photoshop
så de programmer jeg behersker er photoshop 7 swish frontpage dreamveawer
http://www.hpja-design.dk/new og www.g-s-m.dk www.pc-lir.dk så kik omkring

/hpdenmark
nobody is perfekt but i am pretty fucking close :-)