Avatar billede micofix Nybegynder
20. marts 2003 - 20:06 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Undgå log på MSN netmeeting?

Efter at jeg har fået en LAN/netværks-forbindelse kræves der nu pludseligt at jeg logger på MSN netmeeting hver gang min PC startes op. Er det nødvendigt eller kan jeg slå det fra så min PC starter op uden "nykker" som i gamle dage?
Avatar billede mortrr Praktikant
20. marts 2003 - 20:51 #1
MSN Netmeeting?
Mener du Messenger?

Hvis det er Messenger, så kan man slå fra at den skal starte når windows starter.

Ellers lyder det som om der er slettet en shortcut, og windows har fundet et program "der ligner".

Ingen af dem er essentielle for at windows fungerer.
Avatar billede micofix Nybegynder
20. marts 2003 - 21:11 #2
Det er MS Netmeeting jeg bliver bedt om at logge på når jeg starter op. (Jeg trykker bare return men hvis ikke jeg er ved PC bliver den stående og venter på log in, i stedet for at starte mine programmer.)
Avatar billede mortrr Praktikant
20. marts 2003 - 21:19 #3
Den kan du roligt slå fra.
Avatar billede micofix Nybegynder
20. marts 2003 - 21:43 #4
OK, jeg restartede lige og det er faktisk ikke Netmeeting men mere generelt Microsoft Network.
Avatar billede mortrr Praktikant
20. marts 2003 - 21:55 #5
Så skal du ind i kontrol panel - netværk - og vælge primær login som fx windows logon.
Avatar billede micofix Nybegynder
20. marts 2003 - 22:32 #6
OK. Det virkede. Hvordan giver jeg dig nu dine point?
Avatar billede micofix Nybegynder
20. marts 2003 - 22:33 #7
Jeg er der næsten. Jeg var lige ved at give dem til mig selv.
Avatar billede micofix Nybegynder
20. marts 2003 - 22:36 #8
Jeg tror det ville hjælpe på det hvis du, mortrr, skrev et svar foruden din sidste kommentar som jeg ellers ville havde godkendt som et svar hvis jeg havde mulighed for det...
Avatar billede micofix Nybegynder
20. marts 2003 - 22:37 #9
"Kom ind, Finn"
Avatar billede mortrr Praktikant
21. marts 2003 - 09:10 #10
Jamen så får du et svar
Avatar billede micofix Nybegynder
21. marts 2003 - 21:37 #11
Tsk igen.