Avatar billede zhatten Nybegynder
13. november 2000 - 09:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Top 10 ???

Hej Admin.

Jeg kan se at hvis en bruger bliver slettet slettes navnet ikke fra top 10 er dette ikke en fejl ? fx. i chat der ligger bamze og mr-niceguy øverst og disse 2 bruger er jo slettet efter deres snyderi, skulle de så ikke også væk fra top 10 ?

- Zhatten
Avatar billede cstern Nybegynder
13. november 2000 - 10:16 #1
Udemærket ide. Måske kunne man også flytte befængte sprøgsmål fra alle grupper til en slags \"hall of shame\"?
Avatar billede krusell Nybegynder
13. november 2000 - 18:41 #2
Eller en \"hall of shame\" med de mest forvirrende spørgsmål...
Avatar billede denboj Nybegynder
13. november 2000 - 22:37 #3
hall of shame LOL - men god idé Zhatten - jeg har nævnt det tidligere
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. november 2000 - 03:13 #4
mange dumme spørgsmål kommer ikke af dum=slemmer-dreng, men af dum=uvidende. Og er det ikke netop det experten er der for at hjælpe til med?
Avatar billede admin Novice
14. november 2000 - 09:18 #5
zhatten: enig. man skal væk fra top 10 hvis man er fusker.
Avatar billede zhatten Nybegynder
18. november 2000 - 12:52 #6
Admin bliver det til nogen skal de væk fra top 10 hvis brugeren er slettet får snyd ?

jeg synes ikke de har fortjent at ligge der når de har snydt !!!

- Zhatten