Avatar billede h.matthesen Nybegynder
17. marts 2003 - 20:32 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Sende billede eller fil via msn

Hej

Jeg kan ikke sende via msn, den skriver dette: Vi kunne ikke sende denne fil, fordi forbindelsen er blokeret. Kontakt din netværksadministrator eller Internetudbyder. De kan måske hjælpe dig med filoverførslen.

Har prøvet at afinstalere min firewall, men den vil stadig ikke. Jeg har også været inde i msn hjælp og der står der:

http://help.msn.com/DA_DK/HelpWindow_msg.asp?INI=Messengerv50.ini&H_VER=1.7&SearchTerm=nogol&H_APP=MSN%20Messenger&Filter=!WinDL&S_Text=Klik%20p%E5%20et%20emne%20for%20at%20f%E5%20hj%E6lp%20til%20MSN%20Messenger%3A

men hvordan ændrer jeg porte...?

Jeg har den nyeste msn messenger og windows messenger og bruger xp. Og Norton internet security.

Håber nogen kan hjælpe! Så bliver jeg sQ glad :D
Avatar billede resten Nybegynder
17. marts 2003 - 20:35 #1
Har du slået den interne firevall fra i xp?
Avatar billede h.matthesen Nybegynder
17. marts 2003 - 20:39 #2
ja
Avatar billede h.matthesen Nybegynder
17. marts 2003 - 20:50 #3
hmm den interne er det den der er i netværkssteder også egenskaber. Også lan-forbindelse... beskyt med firewall??
Avatar billede resten Nybegynder
17. marts 2003 - 20:51 #4
Hvis du skal have åbnet porte i dit modem så må jeg melde pas :\
Avatar billede resten Nybegynder
17. marts 2003 - 20:51 #5
jeps
Avatar billede h.matthesen Nybegynder
17. marts 2003 - 21:03 #6
ok
Avatar billede impulze Nybegynder
18. marts 2003 - 22:29 #7
start >> kør >> ipconfig >> der skulle være en ip som fx. 192.168.1.1 >> Skriv det i IE Bowser >> saa kommer du ind i din router og åben de porte som du vil åben ;D
Ellers kig her måske finder du noget: http://www.dsl-faq.dk
Avatar billede impulze Nybegynder
18. marts 2003 - 22:29 #8
har også selv den problem, men jeg over lever da ;D
Avatar billede h.matthesen Nybegynder
19. marts 2003 - 21:42 #9
hmm IE browser hvad er det? :D
Har du en mail...?
Avatar billede impulze Nybegynder
19. marts 2003 - 23:25 #10
Internet Explorer Browser, er jo der du bladre  dig igennem på internettet.
Avatar billede h.matthesen Nybegynder
20. marts 2003 - 20:07 #11
Virker ikk :(