Avatar billede subsonic Nybegynder
15. marts 2003 - 11:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mic probs. ?

Ja mit problem er følgene,

Pludselig en dag ville min mic bare ikke virke.. jeg har prøvet at reboote MANGE gange.. jeg har geninstalleret xp for at se om det var nogen beskadigede xp filer.. hvilket det så ikke var.. jeg har kørt den der stemme test i win og der laver den fejl, den ka simpelthen ikke opfatte at jeg siger noget i mikrofonen... og ja stikkene sidder rigtigt.. og nej det er ikke headsettet har os prøvet et andet set med mic de virkede heller ikke!

Jeg er lidt i tvivl om det ka være drivere.. jeg har directx 8.1 den nævnte nemlig noget om at det ku være directx ved en test jeg lavede så jeg tænkte jeg ville update den .. den var 8.0 før hvilket altid havde virket...

Mit lydkort er et integreret intel lydkort

Intel 82801BA/BAM AC'97 lydkort

plz hvis nogen ka hjælpe ville være 4nice

og det er also i win og cs at den funker minus.. mit headset er et plantronics .90.. det er knap 2mdr gammelt.. men som sagt de andre virkede heller ikke som jeg ved virker.. så det ka ik være dem...

plz ingen lame comments kun hjælp

på forhånd tak.
Avatar billede anders_skov Nybegynder
16. marts 2003 - 11:46 #1
Jeg kan næsten kun se, at der må være noget galt med din indgang på lydkortet, hvis du altså har prøvet næsten alt ting. Har den været udsat for noget vold. Det jeg mener er bare, at hvis du i lang til er blevet ved med at trække stikket ud flere gange om dagen, ja så er der en mulighed for at det er gået i smadder! Jeg har selv været udsat for det på min aktive højtaler. Men jeg påstår ikke at det nødvendigvis er det, men det er en mulighed....
Avatar billede subsonic Nybegynder
16. marts 2003 - 14:39 #2
Well ja, jeg har os overvejet at det ku være det noget med min indgang til lydkortet el selve lydkortet, og ja jeg har faktisk tit skiftet mellem headset og højtalere, fordi min bror bruger højtalere og jeg bruger headset.. men det må der laves om på så.. !
Avatar billede anders_skov Nybegynder
16. marts 2003 - 15:49 #3
Ja, det kan næsten ikke være andet end det. Så jeg vil foreslå at du for en som har forstand på det til at kigge på dit lydkort. Eller også kan du købe et nyt, er ikke så dyrt.