Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:07 Der er 28 kommentarer og
2 løsninger

FrontPage - Hvordan?

Hej, jeg er begyndt at bruge mit gamle webhotel igen, hvor der er: Frontpage serverudvidelserne (extensions) på som upload mulighed, fint nok og det virker.

Men hvordan henter jeg mine filer ned igen?

Og til dem der skriver:"Brug FTP" <- nej!
Jeg skal ikke ha ødelagt nogle af mine ting der ligger der op.

Jeg ved man inde i FP kan få sådan en box frem og sige hvad der skal gører med hvad, lidt lige som en ftp, men kan ikke huske hvordan :(

Håber en kan hjælpe...

PS. Jeg har Office 2000 P.

/FBB
Avatar billede cdc Novice
15. marts 2003 - 11:09 #1
har du klikket på udgiv web-sted
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:10 #2
/cdc jep, men så uploader den kun. :(
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 11:18 #3
"Brug FTP"
Avatar billede cdc Novice
15. marts 2003 - 11:21 #4
det ville jeg også sige, hvad med at downloade den med ftp og upload den med frontpage igen.
eller kan du bruge webreaper til at få den ned på din maskine
Avatar billede nakita Nybegynder
15. marts 2003 - 11:24 #5
Hvis du bruger Front Page XP, så kan du - når du trykker på udgiv websted - se at forneden til venstre er der en boks, hvorpå der står udvid - tryk på den og du får en dobbeltboks så du kan downloade fra nettet.
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:25 #6
Jeg forstår bare ikke hvordan jeg ikke få den mulighed for at vælge at tage dem ned, som jeg gjorer før i tiden ok et år eller 2 siden.
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:28 #7
Hmm, vil det sige jeg skal ha fat i FP xp...

Kan man ikke downloade en gratis opdating så? For har jeg ikke lige råd til!
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:34 #8
/cdc webreaper kan ikke hente php filer vel?

Og jeg har lige prøvet via af min ftp at logge på, kan jeg ikke!
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 11:39 #9
wincommander.com kan jeg anbefale - hvis du gerne vil have dansk sporg
smart ftp - hvis engelsk er fint
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:42 #10
ffn, jeg har ftp program der funker som de skal normalt... jeg kan bare ikke logge på med det kode og brugernavn som jeg har fået til FP!
Avatar billede hcma Novice
15. marts 2003 - 11:44 #11
I min FP2000 går jeg bare op under Filer -> Importer og følger så bare guiden med angivelse af bruger/domæne-nr. og password

m v h
HC
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:46 #12
cat jeg prøver lige!
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 11:48 #13
fp2000 er ikke en ftp klient....det er skod til hvad det angår
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:50 #14
catbody, det virker sådan set fint nok ;)

MEn kan man ikke hente alt der ligger?

Fordi der er pænt mange mappe i alt...!
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 11:54 #15
hvis du vælger importer med fp.. kan du vælge hvor mange undermapper etc. der skal med. problemet er at fp henter ved at følge alle links på siderne, det vil sige at der kun hentes de filer som der er ref. til...

Den starter med forsiden og følger links derfra og så vidre og vidre....Det er altså ikke en rigtig ftp klient. Og php sider kan den jo så heller ikke hente
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:56 #16
suttet.. så må jeg vente til jeg har råd til FP xp.. :(

Eller håbe på min webhotel laver det om, så jeg kan bruige ftp
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 11:56 #17
det kan du da!
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 11:57 #18
hvis du kan uploade kan du også brug ftp....hvor har du webhotel?
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 11:57 #19
Jeg kan ikke logge på via min ftp har prøvet flere gange nu
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 12:00 #20
så gør du sikker noget forkert
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 12:02 #21
Hmm, jeg kan nemt logge på mine 2 andre..

Og jeg bruge rigtigt brugernavn og kode. såå!
Avatar billede hcma Novice
15. marts 2003 - 12:04 #22
Når du har skrevet hvilket web-sted du vil importere fra, popper der en ny boks op hvor du kan vælge hvor mange underniveauer og (VIGTIGT) hvor mange KB du vil begrænse downloaden til. Prøv at sætte "KB" op, da jeg tror at det som standard såt på 400 - 500 KB, som jo ikke er ret meget, hvis der er mange billeder og meget grafik.
m v h
HC
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 12:06 #23
jeg slettet bare hak ved den..

Så fik jeg kun index filen!
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 12:07 #24
men lukker, catbody og ffn må dele ;)
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 12:08 #25
og tak for hjælpen
Avatar billede nakita Nybegynder
15. marts 2003 - 12:18 #26
Du skal passe gevaldigt på med at prøve at up-/downloade med et FTP program, da du så kan ødelægge FP-extensions på dit webhotel og dette så skal lægges ind igen og det kan koste kroner, som du skal betale.
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 12:19 #27
det kan sgu da ikke være kundens problem!
Avatar billede nakita Nybegynder
15. marts 2003 - 12:21 #28
Jo det kan, da det er ham der har ødelagt det
Avatar billede ffn Nybegynder
15. marts 2003 - 12:22 #29
ja, ja du får ret og får fred! tak for points!
Avatar billede fbb Nybegynder
15. marts 2003 - 12:28 #30
nakita, ved jeg godt ;)

Men har sendt en mail til min udbyder om de ikke gidre og fjerne det så jeg kan bruge en alm ftp!