Avatar billede bankehytten Nybegynder
14. marts 2003 - 19:43 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

labtech mus fryser

Hej

Jeg har et problem med en trådløs labtec mus den fryser hele tiden .
Jeg køre med win xp.

Jeg har forsøgt at finde en ny driver via labtecs web site men det hjalp ikke en dyt.

Er der er klogt hovede der kan løse problmet inden jeg kyler den i hovdet på forhandleren som ikke er særlig hjælpsom.

Med venlig hilsen
Henriette.
Avatar billede tommyv Nybegynder
14. marts 2003 - 21:37 #1
Har du prøvet at skifte batterier? Det kan måske have noget med det at gøre... :-)
Avatar billede bankehytten Nybegynder
15. marts 2003 - 19:05 #2
batterierne er skam helt nye ;-)
Avatar billede bankehytten Nybegynder
15. marts 2003 - 19:07 #3
jeg har prøvet at sætte musen på en maskine med win 98 med samme resultat :-(
det må sq da være musen der er defekt eller??????
Avatar billede tommyv Nybegynder
15. marts 2003 - 19:14 #4
Det lyder det som. Prøv at kontakte Labtec, og kig evt. i http://www.eksperten.dk/spm/328358. Der drejer det sig godt nok om et Labtec tastatur, men der står det hvordan man skal forholde sig ved problemer med Labtec-udstyr :-)
Avatar billede bankehytten Nybegynder
21. september 2008 - 20:39 #5
det viste sig at være en defekt mus