Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
13. marts 2003 - 20:41 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Explorer instillinger giver problemer!

På siden -->www.gamerevolution.com<-- har jeg en profil. Jeg kan uden problemer logge ind, og gå ind på deres forum. Men når jeg vil se min profil, lave et nyt emne eller skrive et svar, siger deres side at jeg ikke er logget ind!
Hvis jeg spørger ejerne af siden om hvad der er galt, siger de at det er mine internet instillinger.

Er der nogle HER der ved hvad jeg skal ændre, hvis jeg skal få det til at virke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2003 - 20:42 #1
Har du firewall el. noget internet security ting installeret?
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. marts 2003 - 20:44 #2
Kom lige i tanke om - du skal sikkert slå brug af cookies TIL før du kan logge ind :)
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
13. marts 2003 - 21:23 #3
Jeg har ZoneAlarm Pro, og VED INTET om programmet.

Jeg kan GODT logge på, men åbenbart ikke godt nok...? Mine cookies er vist slået til.
Avatar billede tumben Novice
13. marts 2003 - 23:19 #4
hvis du har en funktion i din firewall der hedder "block referer"..eller på Dk.."bloker fingeraftryk"...så skal det garanteret ikke være noget flueben der (dvs det skal være slået FRA)..(det er noget med at et websted kan finde ud af hvor du kommer fra...inden du kom til deres side). f.eks virker eksperten ikke ordentligt for mig hvis jeg har den slået til.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
14. marts 2003 - 15:52 #5
Måske, men jeg har ingen "block Referer" i min Zone Alarm. Jeg har også prøvet at rode lidt, men jeg kan satme ikke finde problemet!
Avatar billede perhaps Nybegynder
14. marts 2003 - 19:29 #6
Er det kun på den ene side?
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
14. marts 2003 - 19:52 #7
Jep, og det er først lige kommet! Jeg kan logge ind på andre sider f.eks. www.ign.com og her er der ingen problemer!
Avatar billede perhaps Nybegynder
14. marts 2003 - 20:44 #8
Jeg tror altså at du endnu engang skal kontakte ejerne og fortælle dem at det altså kun er på deres side, evt. oprette en helt ny profil der. Jeg tror ikke at fejlen ligger på din pc.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
14. marts 2003 - 22:16 #9
NADA! Jeg har lige lavet en ny bruger, og den samme besked kommer op! Er der virkelig ingen løsning på dette problem!?
Avatar billede perhaps Nybegynder
15. marts 2003 - 04:47 #10
Når der ingen problemer er andre steder, men kun hos gamerevolution kunne det da tyde på at problemet ligger hos dem. Få evt. en kammerat til at oprette en profil fra hans pc og se om ikke problemet er det samme. Det er mit bedste bud.
Avatar billede perhaps Nybegynder
15. marts 2003 - 10:49 #11
Prøv at gå ind i Explorer, der hvor der står Beskyttelse af personlige oplysninger. Der kan du klikke på Rediger. Skriv adressen på gamerevolution og klik for Tillad. På den måde for siden lov til at lægge alle de cookies den vil. Mere kan du ikke gøre.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
15. marts 2003 - 20:52 #12
Jeg vender tilbage på mandag eller tirsdag, hvor jeg har prøvet det hos en af mine venner.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
15. marts 2003 - 20:56 #13
Nu har jeg lige prøvet det på min bærbare pc, og det FUC*ING samme problem er der! Kan det være noget med at jeg bor i DK og ikke i USA.
Jeg tænker blandt andet på sharereactor.com (en af mange), som er ufattelig langsom for danske brugere, men hurtig for amerikanske..

Kan man forresten ændre points'ne man vil give for et svar? Jeg tror at et svar på dette spørgsmål er mere værd en kun 30...
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. marts 2003 - 21:44 #14
Avatar billede perhaps Nybegynder
16. marts 2003 - 09:10 #15
Du kan ikke gøre andet end at give siden de bedste betingelser, som jeg har beskrevet ovenfor, altså sæt den på positivliste i firewall og Explorer. Jeg kender ikke noget til sharereactor.com og hvorfor den er langsom for danske brugere og hurtige for amerikanerne, men den stadige udvikling af f.eks. spyware giver hele tiden nye muligheder for udviklerne og brugerne. Mange danske pc-brugere er slet ikke klar over hvad spywaren egentlig kan, og jeg ser mere spyware som en trussel mod vore pc'er i de kommende år, end jeg ser virus, som jo alle ved, at man skal være på vagt overfor.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
17. marts 2003 - 22:10 #16
Nu er det fanme ved at gå mig på nærverne! Jeg var hjemme hos en af mine venner, og man kan slet ikke logge ind! en anden kunne heller ikke!

perhaps kan du ikke lige beskrive step-by-step hvad man skal gøre for at give siden "bedste betingelser". Jeg vil lige sikre mig at jeg har gjort det rigtige!
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. marts 2003 - 13:15 #17
Bedste betingelser med hensyn til opsætningen i browseren foregår således. Højreklik på browseren og vælg proberties, derefter faneblad security og Trusted sites. Custom level nederst på fanebladet sættes til low. Klik derefter på Sites. Herefter kan du indsætte URLen der. Så har adressen de bedste betingelser i browseren. Nu ved jeg ikke hvordan den URL sættes op i ZoneAlarm pro, da jeg ikke kender den firewall, da jeg har BitGuard, men som i alle andre firewall må der være et sted hvor du kan give siden lov til næsten hvad som helst. Måske kan vi lige få en på banen som har ZoneAlarm Pro og som kan fortælle dig om opsætningen der.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
18. marts 2003 - 18:11 #18
Okay perhaps... Nu skal du lige forestille dig noget HELT vildt! Prøv engang at forestille dig at du skriver til en der ikke aner hvad du snakker om når du siger "browser". Jeg er ikke helt med, så kunne du ikke udtrykke dig på dansk? :)
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. marts 2003 - 18:37 #19
Gør jeg gerne zpeakerz. Browseren er den der hos dig sikkert hedder Internet Explorer. Ikonet ligger sikkert på dit skrivebord (forsiden) og viser et blåt e. Højreklik på det blå e og vælg egenskaber. Så klikker du på fanebladet som hedder Sikkerhed og du kan nu se fire ikoner. Den ene har en tekst som hedder "Websteder du har tillid til" Klik på den og klik derefter lige nedenunder til højre hvor der står "Websteder" Så kan du se en linie hvor der står: Føj dette websted til zonen. Der skriver du https://www.gamerevolution.com og klikker så på tilføj (husk at det er https og ikke http) og klik på OK. Så skulle den være på plads.
Kom bare tilbage hvis du har yderligere spørgsmål. Vi skal nok finde ud af det.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
18. marts 2003 - 19:57 #20
DET VAR SATANS!!! Det virker stadig ikke! Kom nu en eller anden! Der må sq da være EN på denne side der ved hvad problemet er!!!!

Forresten var det det rigtige jeg gjorde før perhaps, men tak alligevel. Kender du ikke nogle der kan hjælpe? Du er vist den eneste der følger med i dette emne.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
18. marts 2003 - 20:06 #21
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. marts 2003 - 21:29 #22
De to ting modsiger jo hinanden fuldstændig. Først siger de Hello Zpeakerz og ved siden af er knappen når du skal logge ud. Og neden under står der at du er ikke loget ind eller registreret. Jeg må nok tilstå at den kan jeg (desværre) ikke klare. Når alle andre har samme besvær så må fejlen altså ligge hos dem derovre. Jeg tror ikke din opsætning fejler noget. Kan du ikke sende dem det skærmdump som du viser ovenover?
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
18. marts 2003 - 21:59 #23
Tro mig jeg prøver, men deres e-mail er vist nede for tiden. Hvis du en dag kommer på noget der vil hjælpe vil jeg blive extremt glad hvis du gad at skrive/maile til mig. Tak.
Avatar billede perhaps Nybegynder
18. marts 2003 - 22:44 #24
Jeg kan slet ikke tænke mig til andet end at fejlen ligger hos dem derovre, men vend endelig tilbage når du hører noget fra dem.
Avatar billede e-man Nybegynder
20. april 2003 - 16:04 #25
http://64.246.30.30/cgi-bin/ultimatebb.cgi?ubb=faq#cookies_clear

prøv det! log ind med knappen flere gange!
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
20. april 2003 - 21:44 #26
HEY jeg fandt det rigtige  problem!

Man skal logge ind nomalt (det virker ikke). Så logge ind igen, men denne gang skal man åbne "login" knappen i "et ny vindue". Så er man pludselig logget ind!