Avatar billede iznurk Nybegynder
13. marts 2003 - 10:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

rotering af .GIF i Java

Hejsa.

Jeg skal have roteret i gif-billede 360 grader, og det skal gøres i Java. Er der nogen der ved, hvordan det gøres ?
Avatar billede a-torsten Nybegynder
13. marts 2003 - 10:57 #1
Avatar billede iznurk Nybegynder
13. marts 2003 - 11:02 #2
Tusind tak. Det var lige det, jeg skulle bruge :o)
Avatar billede bearhugx Nybegynder
13. marts 2003 - 13:31 #3
nu er det måske bare mig, som er lidt krakilsk, men drejer du et billede 360 grader om hvilken som helst akse, så ender du op med det samme billede...
Avatar billede iznurk Nybegynder
13. marts 2003 - 13:33 #4
Det har du så fuldstændig ret i, men det var meningen at billedet, også skulle kunne drejes 359 grader, hviklet så ikke giver samme billede...