Avatar billede milo Nybegynder
10. november 2000 - 14:06 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

fortryde besvaret spørgsmål

REF:
http://www.eksperten.dk/spm/32772

Det kunne være smart, hvis folk som mig, dummer sig ved at acceptere et svar der ikke skulle have været accepteret.

Så hvis man måske kunne lave noget, med at den person der har fået pointsne, kunne \"indlægge\" en slags accept, for at genoprette spørgsmålet, så man slipper for, først at personen der har fået pointsne, skal oprette et spørgsmål, for at levere pointsne tilbage og herefter skal personen der har oprettet det første spørgsmål hvor det gik galt, skal oprette endnu et nyt spørgsmål...

Hvis I forstår? :)
Avatar billede cstern Nybegynder
10. november 2000 - 14:10 #1
Jeg tror det hele ville være lidt lettere hvis accept knappen blev placeret \"langt væk\", f.eks. i toppen af siden. Jeg har selv flere gange været lige ved at trykke på den når jeg ville poste et respons på et indlæg.
Avatar billede milo Nybegynder
10. november 2000 - 14:14 #2
jah mmåske :)
Avatar billede snowball Novice
10. november 2000 - 14:16 #3
Man kunne evt. placere den oppe under Opdater siden og Tip en ven !!!

Snowball
Avatar billede powell Nybegynder
10. november 2000 - 14:21 #4
Eller blot komme med en forespørgsel på, er du sikker? Ja/Nej.
Avatar billede cstern Nybegynder
10. november 2000 - 14:21 #5
ja god ide under alle omstændigheder
Avatar billede powell Nybegynder
10. november 2000 - 14:23 #6
Man kunne derved også lægge flere valgmuligheder ind som f.eks. Eventuelt, måske, abselut Ja og er du fuldstændig hen i skoven Nej.
Avatar billede hobbez Nybegynder
10. november 2000 - 14:35 #7
powell >>

He he. Glem ikke muligheder som:

* Det var ikke det jeg spurgte om
* Nej, jeg gider ikke reinstallere - så havde jeg gjort det uden at spørge jer
* Genialt !
* Yeah, right

/Rob
Avatar billede sjensen Nybegynder
10. november 2000 - 15:26 #8
Ja, det er fikst !

Så kan man jo, når man ikke har flere point, gå tilbage og fortryde de svar man accepterede for derved at få point igen til et nyt spm !!

Jeg er ikke sikker på at det ville være smart sådan helt generelt. Der ville sikker være mange der misbrugte det.

Men ideen om at kunne genoptage et spm og få den der fik point til at levere tilbage uden at skulle oprette flere spm er ikke så dum.

Dog skulle der være sådan at den der får accepteret sit svar selv skulle kunne afvise accepten og derved levere points tilbage.

På den måde kan den der fejlagtigt accepterer et svar bede modtageren om at levere dem tilbage, og jeg er sikker på at alle seriøse eksperter uden at blinke med øjenene ville levere uretmæssige points tilbage, hvis spørgeren fortryder accepten.
Avatar billede milo Nybegynder
10. november 2000 - 23:17 #9
sjenen>>>yes yes, det med at afvise accepten ville være fin..
Avatar billede milo Nybegynder
10. november 2000 - 23:18 #10
eller så man måske selv ku bestemme hvon man ville ha accepter knappen/funktionen inde i sine indstillinger.
Avatar billede milo Nybegynder
10. november 2000 - 23:19 #11
gider du ik komme med et input admin? og om det er noget der blr til noget? :)
Avatar billede admin Novice
13. november 2000 - 11:50 #12
jeg er mest til sjensen\'s forslag. det vil være det mest reelle. vi skriver det på todo listen :)