Avatar billede chruker Nybegynder
10. november 2000 - 01:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ny e-mail subject

Hej

Jeg er egentlig blevet glad for e-mail subjects i formen:
Eksperten: Kategori: Spørgsmål

Men kunne man ikke udvide den til:
Eksperten: Ny: Kategori: Spørgsmål

og

Eksperten: Kommentar: Kategori: Spørgsmål

eller

Eksperten: Svar: Kategori: Spørgsmål

Det vil gøre det let hurtigt at finde de spørgsmål hvor tidligere har deltaget, og lige skal se hvad der er sket siden sidst.
Avatar billede hobbez Nybegynder
10. november 2000 - 12:43 #1
Du kan inddirekte se om der er tale om et nyt spørgsmål, eller et du allerede deltager i.

Faktisk er subject opbygget således:

Eksperten: Kategori: Spørgsmål : Point

Men hvis det er spørgsmål du allerede deltager i, så er subject:

Eksperten: Kategori: Spørgsmål

altså uden point (som jeg lige husker det i hovedet).

Men hvis der er andre der syntes dit forslag skal gennemføres, så vil jeg foreslå at subject fremover bliver opbygget efter samme \'skabelon\':

Eksperten: Kategori: Spørgsmål : Point
Eksperten: Kategori: Spørgsmål : Svar
Eksperten: Kategori: Spørgsmål : Kommentar
Eksperten: Kategori: Spørgsmål : Afvist svar
Eksperten: Kategori: Spørgsmål : Accepteret svar Point

osv.

/Rob
Avatar billede chruker Nybegynder
10. november 2000 - 14:29 #2
Du har helt ret i det med point, det havde jeg ikke lige bemærket. Desværre viser mit postprogram (Eudora) kun de først 63 bogstaver fra subject i listen over e-mails, og pga. det forsvinder point angivelsen på nye spørgsmål tit.
Avatar billede chruker Nybegynder
10. november 2000 - 14:29 #3
Ellers skulle man helt fjerne teksten Eksperten: fra subject da den kun tager plads.
Avatar billede gertnissen Nybegynder
14. november 2000 - 22:37 #4
Som det idag ser ud i min indbakke:

Oprettet >> \"Eksperten.dk : Programmering :: JavaScript : Opdatering af side i en anden frame : 30\"

Kommentar >> \"Eksperten.dk : JavaScript : Opdatering af side i en anden frame\"

Accept >> \"Eksperten.dk : JavaScript : Opdatering af side i en anden frame\"

Avatar billede admin Novice
15. november 2000 - 13:39 #5
jeg er enig med hobbez. det vil vi skrive på listen. tak! :)