Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 20:23 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Digitalkamera er det det bedste til prisen eller hva?

Hej alle...
jeg skal bruge noget hjælp: min far overvejer at købe et digitalkamera til 1600 kroner, det er sådan et her: http://www.mustek.com/html/prod_camra/gsmart_lcd3.html

Nu er spørgsmålet så om det er godt til prisen og findes der eventuelt et der er bedre til samme pris? jeg har kigget lidt på www.edbpriser.dk men synes det virker lidt uoverkueligt, desuden er jeg newbie på dette område...

Ved godt det er et lidt "åndsvangt" spørgsmål så derfor er der også afsat mange point

ps: det skal lige siges at vi ikke har brug for et super hightech kamera, blot et kamere der kan tage billede der er ok i kvalitet og nemt at bruge.

mvh Artoo
Avatar billede game_tracker Nybegynder
07. marts 2003 - 20:30 #1
jeg vil ikke købe den (har set den før til 500-700,- samme cam) har hørt at den skulle ha sine fejl
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 20:32 #2
ok..er du sikker på det er det samme? der findes vist både et lcd 1,2 og 3.
Jeg kunne godt tænke mig en beskrivelse af nogle konkrete problemer...

mvh Artoo
Avatar billede game_tracker Nybegynder
07. marts 2003 - 20:35 #3
artoo_01> det er den samme men ved ikke hvad problemerne er men har hørt det fra en der har haft en men hvis din far skal ha et cam så er der nogle gange en hel bunke digital cam hvor start prisen er 1,- og de er helt nye
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 20:36 #4
ok...lad os se om der er flere der har noget at tilføje til dette cam.

Bortset fra det så må man stadig huske på at det jo ikke koster alverden så man kan vel ikke forlange det hele....

mvh Artoo
Avatar billede game_tracker Nybegynder
07. marts 2003 - 20:37 #5
Avatar billede game_tracker Nybegynder
07. marts 2003 - 20:38 #6
er jo ikke sjovt at tage billeder hvis den har mørke\lys problemer eller hotspots
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 20:41 #7
selvf ikke, men er der tale om dette problem med dette cam?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2003 - 20:43 #8
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 20:46 #9
ok..men hvorfor så det? vil gerne have nogle konkrete grunde og argumenter for hvorfor det er bedre end det andet.

mvh Artoo
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2003 - 20:47 #10
Hvis det skal være mustek, så er der også dette: http://www.mustek.com/html/prod_camra/mdc3000.html - ca. 1300 dk kr.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. marts 2003 - 20:48 #11
det er min faste overbevisning at jo mindre ting bliver, desto dårligere bliver kvaliteten af komponenterne - personlig erfaring.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 21:50 #12
hmm ok.
Jeg er dog stadig ikke overbevist om at det er et dårligt kamera eller at der findes andre til prisen.
Jeg lader spørgsmålet stå åbent til i morgen tidlig

mvh Artoo
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2003 - 11:12 #13
hmm hvorfor fik jeg min egentlig oprettet i den forkerte kategori