Avatar billede keysersoze Guru
08. november 2000 - 23:34 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Admin >> opfølgning på sletning af ?

For nogle dage siden var det diskuteret hvordan og hvorledes hamle spørgsmål skulle slettes - der vare mange der foreslog at der efter x-antal dage skulle udsendes en mail og er det efter ydeligere y-antal dage skulle slettes hvis ikke der var gjort andet...

kan man ikke køre det på en måde, så man kigger på hvornår brugeren der har stillet det sidste har logget sig ind på eksperten - på den måde kan man se, om det bare er fordi brugeren ikke gider lukke spørgsmålet eller det er fordi brugeren ikke benytter eksperten mere.

benytter brugeren ikke eksperten skal spørgsmålet bare fjernes og pointene gå tabt.

benytter brugeren eksperten, men bare ikke gider lukke spørgsmålet, så skal spørgsmålet fjernes, pointene gå tabt samt måske nogle strafpoint til brugeren.

????
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
08. november 2000 - 23:44 #1
En god idé med at få lukket en del af de gamle hængere...

Man kunne måske forestille sig at et spørgsmål skulle accepteres senest 14 dage efter oprettelsen og på en eller anden måde spærre brugeren fra andet hvis accepten er modtaget kort efter. I sidste ende kan ma slette spørgsmålet..

/Nikolaj
Avatar billede cstern Nybegynder
08. november 2000 - 23:53 #2
Se
http://www.eksperten.dk/spm/32263
http://www.eksperten.dk/spm/32341

Der er mange forslag. Måske skulle der nedsættes en gruppe af E-brugere der kunne komme med et samlet forslag.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
09. november 2000 - 00:18 #3
Havde godt set der var debat om spørgsmålet, men havde ikke læst dem igennem...

Det ligner alligevel lidt det samme jeg lige har foreslået...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
09. november 2000 - 09:41 #4
Vi er lidt \"ophængt\" med bl.a. \"Job\"-sektionen lige nu, så jeg byder alle forslag velkomne, men håber også at få forståelse for, at vi venter med at love øjeblikkelige ændringer, før tiden er til det. Evt. kør videre med cstern´s idé om en gruppe E-brugere, som til sammen laver et gennemarbejdet forslag. Flere forslag minder om hinanden, og så alligevel ikke :)
Avatar billede cstern Nybegynder
09. november 2000 - 10:04 #5