Avatar billede dirty-harry Nybegynder
06. marts 2003 - 10:16 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Jeg har problemmer med mit cddrev.....

Mine problemmer med mit Samsung CDRW/DVD-308B cddrev er: jeg kan ikke åbne CDROMer men den vil gerne visse DVDer!
Meget mærkeligt... Jeg har hentet de "nyeste" drivere til den, men der hjælper ikke. Jeg har været inde i "system" i "kontrolpanelet" og opdatere mit drev, men det hjælper ikke!

Hjælp!
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
06. marts 2003 - 12:00 #1
ved ikke om det hjælper på den type fejl, men ved brændingsfejl kan det sommetider hjælpe at sætte hastigheden ned den kører med. Prøv at få den læse med 2/3 eller ½ hastighed og se om det har nogen indflydelse.
Avatar billede ldrada Nybegynder
06. marts 2003 - 12:23 #2
Jeg tror bare at den er for gammel, desiden så koster et nyt CD-rom/dvd-rom drev/brænder/optiske produkter ikke særlig (forholdsvis) meget.
Avatar billede goof78 Nybegynder
06. marts 2003 - 12:44 #3
Ldrada:

Nu er combo-drev altså ikke overdrevet gamle, så tror ikke det er laseren den er gal med, slet ikke når personen godt kan aflæse DVD.
Tror en reinstallation af OS vil være behjælpelig.
Avatar billede ldrada Nybegynder
13. marts 2003 - 12:35 #4
Det ville ligne mere hvis man kaldte det for en hardware fejl, gå til butikken og be' pænt om at få dit drev byttet, det er butikken der har bevisbyrden.
Avatar billede ldrada Nybegynder
10. februar 2004 - 11:57 #5
Lukketid?