Avatar billede killerass Nybegynder
05. marts 2003 - 16:15 Der er 21 kommentarer

100 Point Gratis!!!!!!

Hvordan laver man en 3d chat?!
SVAR MIG KUN PÅ SPG. og ikke:
Hvorfor skriver du 100 point gratis...
Bare skriv hvordan jeg laver en 3d chat og ikke andet!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. marts 2003 - 16:16 #1
Avatar billede riversen Nybegynder
05. marts 2003 - 16:17 #2
hvorfor skriver du 100 point gratis?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
05. marts 2003 - 16:17 #3
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 16:17 #4
Hehe.. ville lige til at spørge om det samme ;)
men nok for at tiltrække folk ;D
Dog en DUM måde at gøre det på
Avatar billede riversen Nybegynder
05. marts 2003 - 16:19 #5
meget dum...jeg fatter ikke man svarer på dette spørgsmål...hån mod os der bruger tid herinde på at hjælpe. Nu fik jeg det vist sagt, så jeg ikke risikerer de-aktivering.
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. marts 2003 - 16:21 #6
killerass tror du skal prøve at undersøge market lidt, og så sætte dig ind i hvad man bruger de forskellige programmeringsprog til, samt de forskellige grafiske programmer til.

1. Du skal sætte dig ind i et grafisk program, det vil sige 3dsmax, lightwave, blender osv  I sådan et program laver du grafikken.
2. Programmering som er min svage side, men kunne forestille mig det er noget c++ af en art.

Derefter skal du bruge det næste 1-2 år på at sætte dig ind i det og du er klar.

Der er ikke en opskrift på det som når du laver en kage i husgerning eller når du syr en trøje i håndarbejde.  :)
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2003 - 16:25 #7
Anmeldelse/ikke anmeldelse... Det balancerer på en knivæg.
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. marts 2003 - 16:26 #8
Ved ikke om du sidder og laver hjemmesider eller har prøvet det.
Men spurgte jeg dig hvordan man lavede sådan en, ville dit svar nok være. Lær noget html og lær at lave noget grafik.

Du ville nok ikke svare.

10 g  html
5 g  css
20 g  grafik

Derefter rør du det godt rundt og tilsætter en knivspids javascript og bager det sammen med en gang 3d i cirka 25 min.

Derefter har du en hjemmeside.

Glæder mig til den dag 14 årige teenager går ud og more sig istedet for at drømme om 3dchat. Er det kommet på mode ?  alle vil lave det, uden at vide hvad det er.  Du begynder jo heller ikke at lave din egen knallert hvis du ikke ved hvad en møtrik og en motor er ;)
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 16:30 #9
=>michael-k

Ved DU hvad det går ud på?
Du mener at man kan lave den med HTML?
det lyder sjovt...:p
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. marts 2003 - 16:31 #10
Hvad går ud på hvad ?  En 3dchat ?  har aldrig lavet en. Men laver 3d grafik dog ikke til chat.
Er det hjemmeside delen, ja det skulle jeg mene jeg ved hvad går ud på :)

Gør du ?
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2003 - 16:31 #11
amd>> "Derefter har du en hjemmeside" kunne tyde på, at han snakker om at lave en hjemmeside...
Avatar billede riversen Nybegynder
05. marts 2003 - 16:31 #12
han skriver da c++
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 16:33 #13
Jep...;)
Du skal bruge html, ja, men det kan du ikke få til, at hente informationer etc. det er bare det, der skal "vises"...
ASP, PHP etc. ;)
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 16:34 #14
selvfølgelig, men det kan da ikke kombineres med html, eller ?
regner med vi snakker webchat?
Avatar billede riversen Nybegynder
05. marts 2003 - 16:34 #15
det står der egentlig ikke noget om. Men det kan vist også være ligemeget. Spørgeren er vist forsvundet ligeosm i alle sine andre spørgsmål.
Avatar billede michael-k Nybegynder
05. marts 2003 - 16:35 #16
jaja men nu var det mere for at illustrere mit synspunkt. Man kunne også ligge forberedelse, markedsanalyse, bruger info, kunde kontakt og jeg skal komme efter dig.  Igen det var for at illustrere mit synspunkt og mit svar til ham ;)
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 16:38 #17
Okay ;)
hmm.... http://www.eksperten.dk/spm/323422
måske man skulle nøjes med et spg ?
Avatar billede nse Nybegynder
05. marts 2003 - 16:38 #18
Hvis du ikke har nogen programmeringserfaring, skal nok punge op med min. et 5 cifret beløb, også har du noget du nok kan bruge...
Avatar billede amd Nybegynder
05. marts 2003 - 16:42 #19
Faktisk må han ikke oprette dette spg på grund af det tidligere hverken er lukket eller over en uge gammelt.
Avatar billede janeamil Nybegynder
05. marts 2003 - 16:44 #20
loL?
Avatar billede bitphil Nybegynder
05. marts 2003 - 16:47 #21
En 3D-chat kan opnås på mange måder.
For at komme i gang, skal man først vurdere om der er et fælles sprog man kan tale på. Så indleder man med en passende sætning, afhængig af situationen.
Hvad der er en passende sætning, til hvilke lejligheder er det svære at definere. Men i hvert fald så siger man sætningen, og kigger på chat-partneren samtidigt. Det hele i 'real reality'.