Avatar billede waffenss Nybegynder
05. marts 2003 - 14:41 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Højtaler-skrat

Mine højtalere siger sådan en skratlyd ca hvert sekund, det er enormt træls at høre på....nogen der ved hvad det skyldes ?

Jeg har tilsluttet min reciever + højtalere til min computer
Avatar billede waffenss Nybegynder
05. marts 2003 - 15:12 #1
men det er kun når jeg kører over pc'en, og det har virket fint engang
Avatar billede ullum Praktikant
05. marts 2003 - 16:24 #2
et godt sted at starte er at sørge for at din pc er jordforbundet i stikkontakten.
men ellers er der efter min mening kun den hårde måde, at tage hw eller sw fra en af gangen til det forsvinder
Avatar billede waffenss Nybegynder
05. marts 2003 - 22:11 #3
hmmm...for underlig problem....gør kun ved nogle sange...weird gang lort
Avatar billede ullum Praktikant
06. marts 2003 - 07:55 #4
så lyder det som om vi er i sw afdelingen, er det de samme sange?