Avatar billede killerass Nybegynder
03. marts 2003 - 15:00 Der er 12 kommentarer

www.Killerass.1go.dk

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|
Hvad syndes i om:  |
www.Killerass.1go.dk|
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~|
Avatar billede amplificator Nybegynder
03. marts 2003 - 15:03 #2
Kan du droppe af skrive den 100 gange?
Avatar billede morten_leth Nybegynder
03. marts 2003 - 15:09 #3
det ser ok ud du skal bare droppe det der med at skrive det 100 gange... også kunne det også være rart hvis du ikke havde streg igennem linksene...(det er p**** irriterende)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. marts 2003 - 15:10 #4
(1) Meget enkel, minimalistisk side

(2) Hvorfor er der scroll, det er der ingen grund til

(3) Synes du skal bruge nogle lidt mere livlige/unge farver, brug evt. www.colorschemer.com/online - www.colormatch.dk

(4) Synes ikke der er nogen grund til at have statistik og chart, slet ikke når de ikke er enige

(5) En meget tom indholdsdel. Lav en lille velkomsttekst der fortæller hvad siden handler om

(6) Det er en lille fin, og meget neutral animation du har lavet, men efter min mening ligger den ufattelig langt væk fra resten af indholdet, synes du skal integrere dem lidt mere
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. marts 2003 - 15:11 #5
morten_leth >> Det er over 6 min siden det er skrevet, at han ikke skal skrive det 100 gange. Han har nok bare set hvordan du gør når folk glemmer linket
Avatar billede tekniskdesigner Nybegynder
03. marts 2003 - 15:18 #6
Hej.

Fin måde at hente sidevisninger på det kan jeg godt se men hvorfor bliver du ved med at stille det samme spm. når du ikke har lavet nogle betydningsfulde ændringer i dit design ???

Vh. Thomas Nielsen
Avatar billede smooth Nybegynder
03. marts 2003 - 15:32 #7
Hvor mange gange skal vi komme men feedback til din side ???
Avatar billede peterkopi Nybegynder
03. marts 2003 - 15:42 #8
Der er sgu' da ikke meget dræberrøv over den side, hva'?
Avatar billede smooth Nybegynder
03. marts 2003 - 15:55 #9
Hvor mange gange vil du oprette et indlæg med dette spørgsmål-

http://www.eksperten.dk/spm/323605
Avatar billede hmm10 Nybegynder
04. marts 2003 - 08:59 #10
smooth >> også her :)
http://www.eksperten.dk/spm/323353
Avatar billede dreamless Nybegynder
04. marts 2003 - 09:03 #11
hmmm er menuen ikke rippet fra www.thomaslunde.dk ? Men ja brug www.colormatch.dk og find et lidt mere "spændende" design :)

- Kristian
Avatar billede jeanpoul Nybegynder
31. marts 2003 - 13:12 #12
grafik?