Avatar billede januar Nybegynder
02. marts 2003 - 16:04 Der er 10 kommentarer

lydkort

Er der nogen der kan hjælpe en nybegynder.Jeg har lige fået installeret win xp pro på begge mine computere,nu er der så ikke nogen lyd på,den skriver,at hardvaren ikke er installeret,nu spørger den så efter en cd rom med driveren til lydkortet,men mit problem er,at jeg ikke har nogen cd rom.
ER der nogen steder man kan dovnloade drivere.
Avatar billede amd Nybegynder
02. marts 2003 - 16:11 #1
Selvfølgelig kan du hente driverne, men det kommer jo an på hvilket lydkort det er ? ;o)
Avatar billede januar Nybegynder
02. marts 2003 - 16:22 #2
mit lydkort er et ge force 2 mx 440
Avatar billede amd Nybegynder
02. marts 2003 - 16:28 #3
Nope, det er det ikke ;o)
Det er dit grafikkort
Avatar billede januar Nybegynder
02. marts 2003 - 17:01 #4
mit lydkort er et 16 bit 3d stereo lydkort
Avatar billede ratzaiy Nybegynder
02. marts 2003 - 21:49 #5
Det hjælper ikke så meget, du bliver nødt til at finde ud af hvilken mærke det er og hvilken producent der har lavet den.
Avatar billede c-holst Novice
03. marts 2003 - 22:32 #6
Og her må du så som nybegynder bevæge dig lidt længere ud.
Pil kortet ud og og undersøg det nærmere, det rummer givetvis vigtige informationer.
smut ind på driverguide, der så at sige guider dig til at finde en driver der passer til lige netop dit kort. det er slet ikke så svært endda. Har selv prøvet det nogle gange.
om du kan finde xpdriver er ikke givet, men du kan sansynligvis finde frem til producent eller lignende og så komme lidt videre.
vi hører gerne hvordan det går.
I øvrigt er emnet Lydkort driver veldiskuteret her på stedet så...
Avatar billede c-holst Novice
03. marts 2003 - 22:32 #7
brug koden drivers all
Avatar billede c-holst Novice
05. marts 2003 - 20:10 #8
hvordan går det, har du brug for mere hjælp, så er jeg sikker på, at du nok skal komme videre, man kan få endog meget god hjælp herinde
Avatar billede c-holst Novice
27. september 2003 - 08:17 #9
hvordan går det så?
har du fået det op at køre?
har du brug for mere hjælp?

vi hører gerne hvordan det går

carsten
Avatar billede c-holst Novice
03. januar 2004 - 22:20 #10
respons................................