Avatar billede martintaarn Nybegynder
02. marts 2003 - 15:06 Der er 1 kommentar

HP PSC 750 - problemer

Jeg har problemer med en all-in-one-printer HP PSC 750. Hver gang jeg tilslutter printeren (via usb-kablet) til min bærbare computer, viser windows 2000 en blå skærm og genstarter sig selv. Hvad kan årsagen være??
På forhånd tak!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
02. marts 2003 - 15:20 #1
kig i din evnt log, der bør der være en fejl meddelse når den laver den blå skærm...

event loggen ligger i kontrolpanel => administrative tools => Event viewer => find det tidspunkt hvor den genstarter => hvad står der i loggen?