Avatar billede killerass Nybegynder
02. marts 2003 - 14:57 Der er 6 kommentarer

Site Vurdering

http://www.Killerass.1go.dk

Har i tips? tricks? Fejl? noget der skal rettets?

så skriv venligst

/Killeras
Avatar billede killerass Nybegynder
02. marts 2003 - 14:57 #1
med et s mere på =)
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. marts 2003 - 15:07 #2
jeg syntes det er en god side :-)
Avatar billede killerass Nybegynder
02. marts 2003 - 15:10 #3
thX.... =)
Avatar billede mal_t Nybegynder
02. marts 2003 - 15:13 #4
ka du så få fjernet de mus! Og sys oss der skal lidt mere til end det der tekst i banneret!

/MaL_T
Avatar billede beorndesign Nybegynder
02. marts 2003 - 15:16 #5
1. Du bør arbejde lidt mere med placeringen af dine objekter på siden - dit banner/overskrift flyver!

2. Menuen er o.k. bortset fra at jeg vil foretrække en hånd istedet for et + når musen bevæges hen over menupunkterne.

3. Brug lidt mere tid på at "layoute" indholdet på siderne, istedet for blot at centrere det hele. Det vil gøre siden lidt mere spændende.

4. Der er en fejl i din tæller: "det er x gang du er på siden" - når der klikkes på forsiden, begynder den forfra.

5. Lidt farve på siden og en lidt mere interessant ramme, ville gøre underværker!

/Beorn
Avatar billede gizp Nybegynder
02. marts 2003 - 18:59 #6
Designet er kedeligt, og hvad med at prøve med et flot banner. Måske også lidt mere grafik.