Avatar billede killerass Nybegynder
01. marts 2003 - 23:44 Der er 16 kommentarer

Hjælpt til MYSQL

Hvorfor står der:

Warning: Access denied for user: 'test@localhost' (Using password: YES) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 3

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'test@localhost' (Using password: YES) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 3

Warning: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 4

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 4

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 4

Warning: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 23

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 23

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 23

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 24

Warning: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 364

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 364

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 364

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 365

Warning: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 374

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 374

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 374

Warning: Supplied argument is not a valid MySQL result resource in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 375

MiniChat 3
Index |
Warning: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 11

Warning: MySQL Connection Failed: Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO) in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 11

Warning: MySQL: A link to the server could not be established in /var/www/hotels/1go/killerass/html/MiniChat3-185/funktioner.php on line 11
Access denied for user: 'apache@localhost' (Using password: NO)
Avatar billede killerass Nybegynder
01. marts 2003 - 23:45 #1
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. marts 2003 - 23:46 #2
dit brugernavn er ikke "test"
Avatar billede killerass Nybegynder
01. marts 2003 - 23:48 #3
"test" hvor finder du det?!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. marts 2003 - 23:50 #4
Access denied for user: 'test@localhost'
Avatar billede killerass Nybegynder
01. marts 2003 - 23:50 #5
hvad skal der stå?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. marts 2003 - 23:51 #6
Aner det ikke. Spørg 1go.dk - det er dem der giver dig din database
Avatar billede ztyxx Nybegynder
01. marts 2003 - 23:53 #7
du må have fået nogle oplysninger fra din host, da du oprettede abonnement hos dem, der må dit mysql navn osv stå
Avatar billede killerass Nybegynder
01. marts 2003 - 23:57 #8
Hvor skal jeg ændre Mitnavn@hostname.dk hnenne?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
01. marts 2003 - 23:59 #9
Det er brugernavn/password til MySql du skal indsætte i det script,
du har downloadet. Har du fået de oplysninger fra 1go.dk ??
Avatar billede killerass Nybegynder
02. marts 2003 - 00:02 #10
Hvordan fårgår MYSQL?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. marts 2003 - 00:04 #11
det skal du oprette hos 1go
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. marts 2003 - 00:05 #12
når du er logget ind, har du en lille menu, der skal du klikke på Opret MySQL
Avatar billede raffar Juniormester
02. marts 2003 - 00:18 #13
NB! HUSK IKKE AT OPGIVE DIT MySql USERNAME & PASSWORD TIL ANDRE. HELLER IKKE PÅ FORUMET HER!
Avatar billede ztyxx Nybegynder
02. marts 2003 - 21:51 #14
kom du videre??
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. marts 2003 - 15:08 #15
mon ikke der skal lukkes?
Avatar billede raffar Juniormester
07. maj 2003 - 02:00 #16
Lukketid?