Avatar billede soulmanden Nybegynder
01. marts 2003 - 17:16 Der er 4 kommentarer

Bag firewall med webcam32

Er der nogen som kan hjælpe mig med opsætningen af Webcam32 instillingerne.

Jeg har , Webcam32 og sidder bag en firewall. Jeg kører Windows XP Pro. Det er ikke min egen firewall men en som tilhører det LAN jeg kører på.

Skal Jeg bruge den IP jeg har fået tildelt på LAN'et og hvor ser jeg den henne ?

hurtigt hjælp søges !
Avatar billede kallesen01 Nybegynder
01. marts 2003 - 20:53 #1
Kan du ikke uddybe dig lidt bedre ??? jeg vil godt hjælpe hvis jeg kan

/Kallesen
Avatar billede soulmanden Nybegynder
22. marts 2003 - 13:47 #2
Jeg bor i en boligforening hvor vi har bredbånd. Der er derfor en firewall.
jeg kan ikke ses at andre ude på nettet ?
Avatar billede soulmanden Nybegynder
22. marts 2003 - 13:49 #3
jeg kan f.eks heller ikke kaldes op når jeg er på netmeeting og når jeg  bruger Eyeball kan den anden ikke se mit webcam video. Dog kan jeg godt vise webcam hvis jeg kalder et bestemt IP nummer op og bruger netmeeting - men andre kan ikke kalde mig og jeg kan ikke kalde dem uden jeg har deres IP nummer
Avatar billede garfildkat Nybegynder
11. april 2003 - 01:48 #4
hej
nu bruger jeg selv winxp pro men ikke netmeeting
er den sat op til at være bag en firewall ?