Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2003 - 15:19 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lic. key

Jeg kan ikke skifte min Licence key, når jeg taster den nye ind, sige za at den er accepteret, men i program info står stadig de ngamle lic. key?
Avatar billede lrd Nybegynder
01. marts 2003 - 15:20 #1
øhhhh til hvad??????? uddyb dine spørgsmål
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2003 - 15:31 #2
ZA Pro 3.7098 win xp. Har hørt med ZAPro ver. 3.5 med Lic. key af ukendt herkomst, men ville være ikke køre ulovlig, så har jeg registreret og betalt for en toårig periode. Når jeg vil udskifte den med den lovligt downloadede nyeste programver. og Lic.key fortæller ZA at lic. keyen er accepteret. Men i program info bliver der ved med at stå den ukendte Lic. key.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
01. marts 2003 - 15:56 #3
Hvis du kender den gamle licens key kan du i registreringsdatabasen søge efter den og udskifte den med den nye. Kan du ikke finde den må du afinstallere og derefter installere igen. Husk så at afinstallere alle smårester ind i regedit for ellers vil du måske stadig stå med den gamle licens igen.
Avatar billede Slettet bruger
01. marts 2003 - 22:55 #4
/aovergaard. Det med at søge licens key i regedit, var et godt bud, fandt den og skiftede, har endda prøvet at slette hele "registration" nøglen. Jeg har prøvet at afinst. og slette ALLE segmenter i regedit, intet hjælper?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. marts 2003 - 08:53 #5
Ærgerligt. Prøv så at udskifte alt. Afinstaller ZA. Alle rester skal fjernes manuelt i regedit før det virker. Tror ikke på at du har fået alt med. Søg på ZA Delete - søg næste (f3) delete fortsæt til den har fundet alt selv. Nu skulle du så kunne geninstallere uden brug af gamle nøgler. Du ku´ jo også køre en regclean efter afinstallationen inden du prøver igen, så du er sikker på at afinstallerede programmer og tilhørende nøgler er væk.http://www.wintip.dk/utils/jv16/ Programmet + redegørelse for hvordan det virker.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2003 - 11:35 #6
/aovergaard. Det er ufatteligt, jeg har afinst. (igen), slettet alle biblioteker manuelt, brugt det anbefalede program til at rense registreringsdatabesen, og det fik så vidt jeg kan se også flere entries med end "regedit" gkorde. MEN situationen er den samme, jeg har endda downloaded en ny version af ZA, for at være sikker på at Lic. keyén ikke var skrevet ind i installationsprogrammet. Du får nu dine points alligevel, for en god indsats.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. marts 2003 - 11:54 #7
Jeg takker mange gange for point, men jeg ville nu hellere hvis det så også virkede.
Var du også selv i regedit og søge på ZA samt fjerne alle nøgler som du fandt, ellers er det altså det som skal ske.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2003 - 12:28 #8
/aovergaard. Nej, denne gang brugte jeg kun jv16pt, men de andre gange har jeg været i "regedit" og fjerne alt hvad jeg kunne finde. Hvis du i regedit søger på "za" får du flere hundreder "nøgler" til alle mulige programmer, nogle af disse er ikke til at genemskue, og kan være farlige at fjerne. Jeg har en anden pc stående og nu prøver jeg lige den, efter at den har ¨ået en "fdisk".
/he
Avatar billede aovergaard Nybegynder
02. marts 2003 - 13:08 #9
Har du prøve at skrive hele ordet? Zone Alarm så skulle den kun finde ting fra dette program