Avatar billede michaelras Nybegynder
12. august 1999 - 14:22 Der er 6 kommentarer

E-Mails

Er det ikke muligt at sende kommentarne/svarene med de mails der sendes ud når nogen har skrevet noget - evt. lade det være en individuel indstilling...

Jeg ved godt i så ikke får vist jeres reklamer, men kan de så ikke sendes med eller noget lignende

Michael
Avatar billede long Nybegynder
12. august 1999 - 15:06 #1
Måske det kunne løses ved at dem der købte medlemsskab af Eksperten.dk fik denne mulighed, blandt andet ?
Avatar billede Dan Nim Seniormester
12. august 1999 - 16:25 #2
hvad er grunden til det ?.

Det er da ligeså let at gå herind, du får endag et link direkte til siden.
Avatar billede michaelras Nybegynder
12. august 1999 - 16:53 #3
Jeg synes bare det ville være meget rart at få svaret/kommentaren med det samme, i stedet for at skulle til at finde vej til spørgsmålet (jeg ved godt at der følger et link med e-mailen), især på langsomme forbindelser (som fx min) ville det være en lækker feature, så man slipper for grafik og gamle beskeder som man har læst i forvejen.

Michael
Avatar billede cyberesben Nybegynder
13. august 1999 - 00:11 #4
nej, for så ville eksperten ikke kunne overleve, da den tjener penge på de reklamer der kører
Avatar billede Slettet bruger
13. august 1999 - 01:07 #5
Dur ikke, som kommer de kære mailes til at fylde så meget. Man kan da også sende reklamer med e-mails.
Avatar billede michaelras Nybegynder
13. august 1999 - 08:52 #6
Jeg nævnte også muligheden for at sende reklamerne med, men jeg tror ikke mailene ville fylde ret mere af den grund, en normal besked er ikke så stor, og hvor er ulempen ved at hente en mail på måske 10k og på at gå herind og hente hele siden på fx. 25k ??? (måske lige store tal nok) ???

Michael