Avatar billede cathallo Nybegynder
25. februar 2003 - 08:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Udpakke fil der måske er ISO fil

Jeg har en *.exe fil. Når jeg prøver at køre den, starter den en ms-dos promt: "Programmet er for stort til at passe ind i hukommelsen"(150 MB) og vinduet lukker igen. Jeg har en swap fil på ca. 500 MB, og 256 MB ram.  Jeg har søgt her på eksperten, og jeg tror at filen er en ISO fil eller lignende. Når jeg prøver med ISOBUSTER, kan jeg pakke filen ud til en *.tao, men hvad f..... skal jeg så med den??
Avatar billede gejlards Nybegynder
25. februar 2003 - 08:34 #1
Synes spørgsmålet er lidt svært, da du jo ikke er sikker på filtypen.
En ting er dog sikkert. Er det en CD-image, så kan Daemon Tools åbne den.
Du henter den her: http://www.daemontools.org/

Programmet laver en "virtuel harddisk". Du åbner så din ISO/BIN eller via programmet, som ligger som en ikon ved siden af klokken.

.... er det en CD-image af nogen art kan Daemontools klare den ;)
Avatar billede geforce3 Praktikant
25. februar 2003 - 08:36 #2
gejlards>> Han har jo åbnet filen hvis du læser han spørgsmål, han ved bare ikke hvad den gør.
Og det er også et virtuelt cd-rom drev;)
Avatar billede gejlards Nybegynder
25. februar 2003 - 22:23 #3
geforce3 <<-- Det kan jeg ikke læse mig til. Men fair nok hvis du siger det så er det nok rigtig ;)
Avatar billede cathallo Nybegynder
27. august 2003 - 17:52 #4
Lukker uden svar