Avatar billede lbs Nybegynder
05. november 2000 - 20:42 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kategori:

Hvad med nogle generelle kategorier relateret til skole-lignende emner?
matematik, dansk o lignen?
Avatar billede stigc Nybegynder
05. november 2000 - 20:44 #1
og også om kæledyr og undervandsdykning!
Avatar billede lbs Nybegynder
05. november 2000 - 20:45 #2
en matematik ville ihvertfald være sej...
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. november 2000 - 20:47 #3
Eksperten er vel ment som en form for It-support.
Avatar billede nomiz Nybegynder
05. november 2000 - 21:20 #4
OK, jeg smider store forslag på bordet her, men hvad med at splitte Eksperten op i 2, eller flere..
Jeg tror at Eksperten.dk er en så besøgt side at det kunne være danmarks nye superforum, hvor alt kan diskuteres.. Det kunne være fedt hvis Eksperten udvidede deres horisont.. Virkelig fedt..

/vh
Simon
Avatar billede maniacdog Nybegynder
06. november 2000 - 06:34 #5
Nomiz> Det ville vel være ret fedt ja, men jeg tror ikke at folkene bag eksperten.dk har resurcer til sådanne opgave?
Hvis de har problemer med og få penge ind til den nu, hvordan ville det så ikke være hvis de skulle udvide?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
06. november 2000 - 11:44 #6
Dårlig idé med ikke-IT relaterede kategorier... bare min mening!
Avatar billede scz Nybegynder
06. november 2000 - 11:46 #7
Yep, jeg holder mig også til tdaugaard\'s mening...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
06. november 2000 - 14:53 #8
lbs>> Det bliver ikke her på Eksperten, men det er da muligt at vi kan \"søsætte\" noget seperat, efter samme model. Dette kræver dog massiv opbakning fra brugerne, da det tager tid.