Avatar billede elmkaer Nybegynder
22. februar 2003 - 14:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kan man få Microsoft AutoRoute til at køre med XP????

Hej jeg har en AutoRoute Express som jeg har købt sammen med min Pc. (det er en "kun til distribution sammen med en ny pc". Jeg kan ikke få den til at virke/installere nu hvor jeg har skiftet til XP er det fordi at denne version kun kan installeres en gang eller er der nogen som ved hvordan jeg skal gøre ???.
Avatar billede mortrr Praktikant
22. februar 2003 - 14:15 #1
Der skulle ikke være problemer med AutoRoute under XP.

Installer eventuelt igen. Specielt hvis du har opgraderet til XP.

- Morten
Avatar billede elmkaer Nybegynder
22. februar 2003 - 14:17 #2
Jeg kan ikke installere igen da jeg når jeg starter AutoRoute ikke kan se at der er en SETUP mulighed
Avatar billede mortrr Praktikant
22. februar 2003 - 14:23 #3
Har du ikke CD'en?

- Morten
Avatar billede elmkaer Nybegynder
22. februar 2003 - 14:27 #4
jo men den CD min svigerfar har har han fået med ved køb af Pc'en og han har haft den installeret på WIN2K men da jeg satte den i drevet nu hvor han har XP kommer der kun nogle mapper med læs mig og en med data og der er ikke en SETUP fil
Avatar billede mortrr Praktikant
22. februar 2003 - 14:37 #5
Enten har autoroute (plus alt andet) være preinstalleret på harddisken, eller også er det en forkert cd du har fat i.

Jeg har ikke en autoroute her, men jeg er rimeligt sikker på at den har en "autorun" i roden, og en setup i en mappe.

Smut lige ind i Tools - Folder Options - View (i stifinder), og slå til at du vil se skjulte filer. Det kunne jo være..

- Morten
Avatar billede elmkaer Nybegynder
22. februar 2003 - 14:45 #6
Tak for snakken jeg kunne ikke se at der var andet på cd'en oså du har nok ret i at der må have været installeret noget fra start af
Avatar billede mortrr Praktikant
22. februar 2003 - 14:53 #7
Nah - det er nok en CD 2 eller lignende.

Var der forresten en .msi fil?
(slå "Hide extensions for known file types" fra, samme sted som med skjulte filer)

- Morten
Avatar billede mathiash Nybegynder
23. februar 2003 - 11:50 #8
Jeg har selv win xp med autoroute, det virker fint. Ingen problemer her...

//Mathias
Avatar billede elmkaer Nybegynder
31. marts 2003 - 09:24 #9
jeg opgiver
Avatar billede elmkaer Nybegynder
31. marts 2003 - 09:32 #10
Jeg har selv fundet ud af det for jeg skulle bare opdatere ude på nettet