Avatar billede hobz Nybegynder
22. februar 2003 - 12:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows media player problem

Når jeg afspiller film i WMP kommer jeg ofte ud for at filmen i WMP er kortere end den egentlig er.

Når jeg åbner en fil stopper WMP med afspilning efter et stykke tid, cusoren i searchbar'en timer simpelthen ud, som om filmen var slut.

Men når jeg searcher i searchbar'en kan jeg godt se filmen efter det punkt hvor WMP stopper den, når jeg afspiller den uden at searche.
Avatar billede whitesun Nybegynder
22. februar 2003 - 12:57 #1
Hmm jeg evd ikke havd problemet er, men jeg tror at det er en god idé at installere Windows MEdia Player fra ny! Eller hent en nyere version, hvis du ikke har det!
Jeg har aldrig selv haft problmer med det, men prøv at installere det fra ny. Tror det hjælper. Og hvis ikke, så må du jo oprette et spørsmål mere. ;-)

Med Venlig Hilsen Whitesun.. Rasmus Henriksen
Avatar billede whitesun Nybegynder
22. februar 2003 - 12:58 #2
Undskyld mine stavefejl i staten af svaret.
Jeg mente: "Hmm jeg ved ikke hvad....."
Avatar billede hermandsen Juniormester
22. februar 2003 - 13:02 #3
Er det samme sted du bliver stoppet hver gang? I så fald, prøv at spole hen, lidt før det sted du bliver stoppet (bare 10-20 sekunder eller noget)... Hvis den stopper dig samme sted endnu en gang, så er der sandsynligvis noget galt med din film, og så må du leve med at skulle spole over det sted hver gang...

//hermandsen
Avatar billede hobz Nybegynder
22. februar 2003 - 13:10 #4
Nej.. det er ikke filmen. Jeg har nemlig før i tiden godt kunne afspille film.

Har netop opdateret til WMP 9.0, stadig problemer. Kan det være codec'et?
Avatar billede hermandsen Juniormester
22. februar 2003 - 13:14 #5
Jeg tvivler på det er codec'et... Prøv at afspille den i Windows Media Player 6.4 (det ved man da hvad er)...
Vælg Start->Kør...->Skriv "mplayer2" og tryk enter... Træk så din film over og se om det virker (sandsynligvis ikke, men prøv da)!
Avatar billede hobz Nybegynder
22. februar 2003 - 13:15 #6
Stadig probs :/
Avatar billede debby Nybegynder
13. marts 2003 - 09:21 #7
Sjekk om du har filen mcspmpeg.ax

Se evt her: http://www.moviecodec.com/mb/topic796.shtml
Avatar billede hobz Nybegynder
17. marts 2003 - 18:44 #8
det var Nimo CodecPack der fuckede