Avatar billede senior54 Novice
21. februar 2003 - 14:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Statistik på hjemmesiden

Findes der et sted på nettet, hvor man kan få statistik på sin hjemmeside? Jeg taler ikke om udbyderen af webhotellet, men sådan generelt.
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
21. februar 2003 - 14:21 #1
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. februar 2003 - 16:46 #2
Hvad er det du vil have statestik på. Taler vi om en simpel besøgstæller, de findes i utrolig mange former og farver, du kan sågar lave dem selv, det er ikke særligt svært.

Hvis du vil præsentere grafer kan dette også gøres med forskellige componenter til f.eks. excel og andet
Avatar billede senior54 Novice
21. februar 2003 - 18:02 #3
bufferzone: Jeg kunne godt tænke mig at se antal besøgende - skærmopløsning - operativ system osv
Avatar billede ffn Nybegynder
21. februar 2003 - 18:10 #4
så kan jeg anbefale www.thecounter.com ser lidt rodet ud, men du får det du spørger til! koster vel ca. 18$ pr. år se mere på

http://thecounter.com/statshots.php
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. februar 2003 - 20:01 #5
De fleste countere kan kun give dig besøgstal, de oplysninger du søger findes i den statestik dit webhotel sikkert tilbyder allerede, men du kan ret let lave den med ASP scripts hvis du kan køre asp, disse oplysninger kan forholdsvis let fanges og placeres i en database, hvorfra du senere kan hive statestip frem også med asp
Avatar billede schaefner Juniormester
21. februar 2003 - 20:01 #6
Avatar billede senior54 Novice
23. februar 2003 - 02:35 #7
schaefner: det var lige det jeg søgte :o))