Avatar billede mmmtm Nybegynder
19. februar 2003 - 21:55 Der er 1 løsning

"strippet" Notesklient

Kan man (og hvordan) tilpasse en Notesklient, så der kun er adgang til databaser - dvs. ingen mail, kalender eller adressebog (skal ikke være synlige for brugeren) ?
Jeg har adskillige brugere der pt. bruger iNotes - men som nu skal have en klient for at kunne benytte div. baser. Men for at spare support og administration på maildelen af Notes, vil jeg gerne kunne ovenstående....
Avatar billede jogii Nybegynder
20. februar 2003 - 00:09 #1
Du kan prøve med at starte Notes klienten op i Kiosk-mode, hvor de fleste menupunkter og andet er fjernet. Start NOTES.EXE med parametrene /kiosk og den database som du vil starte. Det kunne passende være en database som give adgang til alle de andre databaser.

//Jörg