Avatar billede pansermand Nybegynder
19. februar 2003 - 21:07 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kører min computer så dårligt efter jeg installerede XP?

Hej,

jeg har lige installeret XP, da jeg ikke kunne få Jubii chat til at kører ordentligt, og det har i øvrigt ikke hjulpet. Men nu kan jeg heller ikke logge på MSN messenger og heller ikke på den server hvor man aktiverer Windows XP. Samtidig med dette, siger Internet Explorer at betalingszoner ikke har et gyldigt sikkerhedscertifikat og det er der ikke problemer med på min kærestes computer. Vi er forbundet i Netværk gennem switch. Så de burde da være enige om hvad der virker og ikke virker. Min computer er en Athlon XP 2400 med 512 MB RAM, hendes er en Duron 1200 MhZ. med 256 MB RAM, så det burde da ikke være mig der har problemerne...? Er der nogen der kan hjælpe?

M.v.h.,
Pansermand
Avatar billede bufferzone Praktikant
19. februar 2003 - 21:10 #1
Har du gennemført windows update, hvis ikke, så gør det
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. februar 2003 - 21:12 #2
lavede du en ren instalation .. og har du opdateret med sp1 .. og ellers hentet alle andre updates på windows update.
Avatar billede 93a12 Nybegynder
19. februar 2003 - 21:18 #3
jeg har haft det samme problem. Prøv at geninstallere Internet Exlporer.
Avatar billede pansermand Nybegynder
19. februar 2003 - 21:23 #4
sp1 er med på disken,men jeg kan ikke opdatere windows da jeg ikke kan logge på MSN.
Avatar billede simonvalter Praktikant
19. februar 2003 - 21:40 #5
Avatar billede pansermand Nybegynder
19. februar 2003 - 21:54 #6
Den siger at der ikke er nogle tilgængelige opdateringer, så enten er der ikke det eller også er der problemer med at logge på, men så ville den vel skrive at jeg ikke kan logge på?
Jeg har også prøvet at geninstallere Internet Explorer (tror jeg), men da jeg så startede browseren op, kunne den stadig huske nogle af de sider jeg havde været inde på tidligere... har jeg så overhovedet geninstalleret noget som helst? Jeg brugte XP CD'en og fjernede hak i IE på tilføj/fjern Windows programmer og derefter satte jeg hak i igen... den lavede et eller anden med en proceslinie, men det gik meget stærkt...?
Avatar billede cp1 Nybegynder
19. februar 2003 - 22:38 #7
mht "Den siger at der ikke er nogle tilgængelige opdateringer" så check lige i internet options/mulighedder under sprog for at se om der er valgt et sprog , hvis ikke, så vælg et og prøv så at gå på opdaterings siden igen..
Avatar billede pansermand Nybegynder
20. februar 2003 - 00:21 #8
har selv løst det man skal som cp1 siger tjekke sproget, men man skal også tjekke tiden. Min gik 1 år for langsomt det havde jeg overset da den statede op efter installation. Der er masser af hjælp at hente i Windows Katalog på windows update