Avatar billede birgittejensen Nybegynder
19. februar 2003 - 18:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Nogen der har problemer med b-one i dag?

Jeg har ikke kunne logge på min ftp hele dagen .. får hele tiden Connection Refused eller Connection Failed. Min mail virker og min side er oppe. Jeg har sendt op til flere tickets til dem og de siger bare, at det hele virker hos dem. Andre der har problemer?
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
19. februar 2003 - 18:42 #1
De ignorerer mig selvfølgelig nu .. men det siger vel sig selv
Avatar billede d-hosting Nybegynder
20. februar 2003 - 14:45 #2
"Nogen der har problemer med b-one i dag?"

Er der ikke altid det?
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
20. februar 2003 - 14:47 #3
lol tjo .. jeg synes tit de er nede .. Den anden dag var de nede i 4 timer fordi de "var ved at skifte ram" .. Jeg spurgte dem også, om jeg ikke skulle komme over og skifte den ram så vi kunne komme op og køre igen lol
Avatar billede d-hosting Nybegynder
20. februar 2003 - 14:58 #4
det må være nogle store RAM de har i deres server :)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
20. februar 2003 - 15:02 #5
og de har sikkert ligget nede i kælderen, og serverne står på 23489234234. sal og elevatoren virker ikke :o)
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
28. april 2003 - 15:33 #6
lukker
Avatar billede dedondeeres Nybegynder
01. juli 2003 - 15:38 #7
Efter at jeg havde bestil et domain hos B-one fik jeg en fakture. Det var rigtig nok.. Den blev dog væk inden betalingsdatoen og jeg bestildte et nyt girokort. Og fik endda svar på, at de ville sende et nyt omgående. Dette fik jeg dog aldrig. I stedet fik jeg en rykker på 100, kr... en mående efter... Mit råd..; BRUG IKKE B-ONE... De er dårlige... STAY AWAY....!!!