Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2000 - 22:58 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Sang i reklame!

Nogen der kender sangen, der kører under reklamen for Läkerol, der slutter med at en ikke særlig høj mand med briller siger til en absolut høj, mildt sagt fed mand: \"My God, you\'re a sexy little thing\". De synger noget i stil med: \"Two pints of lager and a packet of crisps please\".

HJÆLP! =)

- Parazite
Avatar billede kurtcago Nybegynder
04. november 2000 - 23:03 #1
Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2000 - 23:06 #2
404. Har du en anden adresse? :o)
Avatar billede kurtcago Nybegynder
04. november 2000 - 23:29 #3
Avatar billede parazite Nybegynder
04. november 2000 - 23:33 #4
Tjekker du overhovedet de sider du kommer med? \"Welcome to the future website of lakerol.com\"!
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
05. november 2000 - 00:49 #5
nu ved jeg ikke om der står noget om sangen men lakerols hjemmeside hedder www.lakerol.nu bare for en god ordens skyld.
Avatar billede codpiece Nybegynder
05. november 2000 - 01:49 #6
Two lagers and a packet of crisps please?

http://www.lakerol.nu

// Codpiece
Avatar billede parazite Nybegynder
09. november 2000 - 09:33 #7
Jaja... prøv da igen... Ingen kreative svar?
Avatar billede codpiece Nybegynder
09. november 2000 - 10:22 #8
Gruppen hedder Splodgenessabounds - http://sonic.users.netlink.co.uk/fltspldg.htm :

Splodgenessabounds, renowned for the lyrical masterpiece \'Two Pints Of Lager and a Packet of Crisps Please!\' and their version of the Rolf Harris classic \'Two Little Boys\', now bring a unique mix of Pathetique Punk and beer swilling humour to international audiences via The Internet.

The band were originally winners of a Melody Maker band competition back in 1976, where the entire band appeared naked except for cardboard boxes on their heads (full marks for originality), Splodgenessabounds went on to become a No.1 UK chart band with appearances on Top Of The Pops, complete with a nine piece band and a dog called \'Two Pints\'.

The band continues today, touring with one of the hottest line-ups yet. Max Splodge himself returns in the guise of Ghengis Khan (reincarnate). So if you\'re the type that doesn\'t like lager, Vic Reeves, Viz, loud music or Rolf Harris, then make sure you don\'t turn up at the gigs!

// Codpiece