Avatar billede ollekolle Nybegynder
17. februar 2003 - 17:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

delvis lammede cd og dvd brændere i XP

jeg har en lite-on 12/32/10 cd-brænder og en Sony DRU500A dvd brænder, begge er med nyeste firmware. winXP er med servicepack 1 og nyeste opdateringer men: lite-on kan ikke læse cd-rw og kun med besvær cd-r, sonyen kan ikke læse dvd-er hverken pressede eller brændte. Jeg har prøvet at grundformatere HD og lægge winXP ind på ny men uden held. Nero kan godt se brænderene men ikke bruge dem, DvDecrypter kan også se Sonyen men melder den ikke er klar, Explorer siger der ikke er skive i den. nogen idé om hvad der er galt?
Avatar billede bad24 Nybegynder
18. februar 2003 - 21:18 #1
har du prøvet med en anden OS. Jeg syntes ikke det lydder som om der skulle være noget galt med xp.

// Lars
Avatar billede ollekolle Nybegynder
19. februar 2003 - 12:15 #2
desværre :-( var det bare så let: jeg har prøvet med Win2K og der fungerer de fint. bundkortet er et epox 8K7A+ med raid, de sidder som single mastere på ide1+2, Hd er på raid-controlleren.
Avatar billede ollekolle Nybegynder
30. september 2003 - 00:06 #3
afslutter