Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
15. februar 2003 - 16:09 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Hvor skal blæserne sidde

Hvor er det bedst at man sætter sine kabinet-blæsere, for at køle CPU'en mest muligt. Jeg har to Papst, en i hver ende (foran og bagpå). Jeg har to pladser både for og bag. De bagerste pladser sidder tæt på CPU-køleren. Kan det betale sig at sætte begge blæserene om bagpå, således at alt varm luft bliver suget ud, men det kun er naturligt airflow som får frisk luft ind?

Thanks (på forhånd)!

Ps. Gerne lidt doc. fx fra test på nettet (hvis det findes)
Avatar billede loonz Nybegynder
15. februar 2003 - 16:16 #1
Avatar billede fido82 Nybegynder
15. februar 2003 - 16:26 #2
sæt en til at suge ind i bunden, og en til at suge ud øverst i dit kabi. Den varme luft vil stige op,. og derved blive suget ud, til fordel for den kolde luft
Avatar billede sirlundgaard Nybegynder
15. februar 2003 - 17:18 #3
tanks guys!