Avatar billede typen Nybegynder
14. februar 2003 - 20:13 Der er 22 kommentarer

GeForce2 problemer

Haløjsa, jeg har et meget stort problem, jeg kan ik game cs med openGL for der står "The selected openGL mode is not supported by your Video Card" Jeg har hente de nyeste driver på nvidia.com.
nogle gange kan jeg godt spille med openGL men det er meget sjællent det sker.
Plz svar hurtigt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2003 - 20:35 #1
Har du opgraderet fra voodoo2 til geforce 2?
Avatar billede typen Nybegynder
14. februar 2003 - 20:44 #2
kun min driver til geforce2! hvis man ska ha det andet smider du så ik lige et link med ?? til hvor jeg kan hente voodoo2 driver
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. februar 2003 - 21:00 #3
Der skal du bare trykke ok. Jeg ved ik, min har altid gjort det og alle dem jeg kender(der er mange)'s computere gør det også. Når du gør det kan du så ikke komme ind i spillet?
Avatar billede typen Nybegynder
14. februar 2003 - 21:24 #4
nej, så gør den bare i menuen igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2003 - 21:26 #5
du skal ikke bruge voodoo2 driver - kun hvis du har det kort :)
Avatar billede geforce3 Praktikant
14. februar 2003 - 21:27 #6
gør i menuen?? Prøv lige at forklar præcist hvad den gør
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. februar 2003 - 21:42 #7
Hvad version driver snakker vi om? Husk på nyere driver er ikke ensbetydende for bedre ydelse :)
Personligt bruger jeg version 29.42 - testet på mit system til at være bedre end 40.xx serien :)
Avatar billede typen Nybegynder
14. februar 2003 - 22:26 #8
når jeg installere en ny driver så virker det men det er kun første gang jeg går ind i spillet de andre gange virker det ik :(
Avatar billede typen Nybegynder
14. februar 2003 - 22:28 #9
john stigers har du et link til den driver ? jeg har prøvet 2832 og den nyeste på nvidia
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
15. februar 2003 - 14:17 #11
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 19:21 #12
stefan_jensen> er det en meget god grund til at du linker til NØJAGTIG det samme som JEG gør??? Hvis ikke, hvorfor helvede laver du det så som et svar???
Avatar billede geforce3 Praktikant
15. februar 2003 - 19:23 #13
Ikke for noget John, men dit link virker ik hos mig
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 19:25 #14
øhh.... den var sgu god - nu har jeg siddet og skældt stefan_jensen huden fuld - og så virker mine egen links ikke...

stefan> undskyld! Vidste ikke at de links var lortelinks :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. februar 2003 - 19:29 #16
NU er der kun fejl i linket til win9x driveren - den eksisterer åbenbart ikke på www.tweakup.dk
Avatar billede typen Nybegynder
16. februar 2003 - 00:38 #17
Det er jo ik til win 95-98 jeg har "Windows xp" så jeres link kunne ik bruges
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
16. februar 2003 - 00:57 #18
John_Stigers - Det er helt ok :) Kan så lige tilføje, at det ikke var meningen det skulle postes som et svar.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
16. februar 2003 - 00:58 #19
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2003 - 01:16 #20
"Det er jo ik til win 95-98 jeg har "Windows xp" så jeres link kunne ik bruges"

Tror du vi er tankelæsere? Du skriver jo ikke hvad styresystem du bruger og hvad mener du med "jeres link kunne ik bruges"? Har linket til drivere!
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. februar 2003 - 01:18 #21
ok - det er altså  tweakup der har problemer - links virkede for 2 timer siden.
Avatar billede stefan_jensen Nybegynder
16. februar 2003 - 11:02 #22
John Stigers - Tror på dig :) Men kunne vel ligeså godt linke til den Nvdia hoster :)