Avatar billede tobster Nybegynder
14. februar 2003 - 15:05 Der er 4 kommentarer

Hvordan kommer jeg igang?

Efter at have købt serverplads på www.b-one.dk, hvordan får jeg så min side lagt ud? Jeg har modtaget alle koder og brugeroplysninger, men går i stå ved spørgsmålet om oprettelse af database osv.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
14. februar 2003 - 15:18 #1
da de har ftp adgang kan du med et ftp-program lægge dine sider op
databaser skal du kun bruge hvis du programmere serverside sprog såsom php, asp mm.
Avatar billede dmdisco Nybegynder
14. februar 2003 - 15:19 #2
hvis du kigger inde under support på www.b-one.dk kan du se en forklaring af ftp
Avatar billede danskweb Nybegynder
16. februar 2003 - 11:20 #3
Hmm forstår ikke helt! Du vil have en ganske almindelig html side lagt ud? Du har et domæne ikke? For så er det ikke noget problem bare spørg løs!
Avatar billede dexmo Nybegynder
19. juni 2003 - 16:25 #4
Hvis du har lavet siden skal du gå ind på download.com og finde en ftp oploader så du kan oploade din side. Er villig til at hjælpe dig yderligere!