Avatar billede jmc Nybegynder
14. februar 2003 - 12:49 Der er 8 kommentarer og
4 løsninger

ønsker feedback

Dette site http://www.eirby.dk
Benytter sig af forskellige teknologier som måske ikke ses af gamle browsere, eller andre systemer som MACOS. Venligst meld tilbage om det ser ok ud i den browser du benytte eller har adgang til, og hvilken version det handler om. Den første som har tjekket for en browser modtager points, og der fordeles immellem dem som finder nye testplatforme.
Avatar billede ladyhawke Novice
14. februar 2003 - 12:53 #1
Nice globus og baggrund!!! Flot site ser ud til at virke i min IE 6.0 med SP1
Avatar billede jmc Nybegynder
14. februar 2003 - 12:55 #2
tak ladyhawke, den virker i IE 6.0 med SP1 også hos mig. Så mangler vi bare alle de andre! ;o)
Avatar billede mat Nybegynder
14. februar 2003 - 12:59 #3
IE 6.0.2600 - virker fint, ser fin ud
mozilla 1.2.1 - hmm nogle af dine styles vises forkert, der er mini scroll på din iframe, style på scrollbaren supporteres ikke, og undersiderne renderes næsten ikke, enten er de tonstunge eller osse renderer mozilla ganske enkelt kun halvdelen af topbillederne?!? f.eks "om rejselederne" renderes slet ikke. Så den må flunk´e i mozilla

mvh mat
Avatar billede stroehm Nybegynder
14. februar 2003 - 13:00 #4
det er sgu flot...
Syntes ikke det ville gøre nogen skade hvis baggrunds "kortet" var knapt så komprimeret og knapt så transperent.

Jeg syntes at logoet i venstre side er for stort - det er ligesom det ser "presset ind" agtigt ud...
Ligeledes syntes jeg logoet på startsiden i midter feltet er for stort, halv størrelse ville passe bedre efter min mening...
og adresse linien som står under dette "for store" logo mener jeg skulle sidde i bunden af fæltet og flugte med logo i højre side af feltet...

Det holder skuda det der - og det passer godt i farver osv. til det firmaet laver...

Den ville jeg være stolt af at have lavet - hvis det altså havde været mig....
Avatar billede stroehm Nybegynder
14. februar 2003 - 13:01 #5
og det var et svar...

;)
Avatar billede stroehm Nybegynder
14. februar 2003 - 13:04 #6
set med ie 6 på 1280x1024
-kortet fylder ikke hele min skærm - så måske er det en ide at give kortet en slags "slidt papir kant" - det vil se pænere ud og af slutte indtrykket - fremfor at lave baggrundsbilledet større og føle sig tvunget til at slække på kvaliteten af billedet....
Avatar billede mat Nybegynder
14. februar 2003 - 13:08 #7
- og mit er set i en opløsning på 1024x768 på XP-pro, hvis det skulle have nogen interesse :)
Avatar billede jmc Nybegynder
14. februar 2003 - 13:37 #8
Slut stor tak, ikke mere om IE 6.0 det ved jeg godt.
Det handler om 5.0 5.5 netscape opera også på mac...
tak for hjælpen
Avatar billede pfp Nybegynder
14. februar 2003 - 13:44 #9
Den ser fint ud i min Netscape 7.01 på WinXP Pro.

Dog kommer der en overflødig vandret scrollbar i din iframe. Men bortset fra det er den på computer ens i NS 7.01 og IE 6. Så det er fint.

Set i 1024x768.
Avatar billede askhoej Praktikant
14. februar 2003 - 13:49 #10
Det er kun baggrunden der bliver vist i Netscape 4.7 på Win2000 ;-)

Der kommer scrollbar på din iframe i Netscape 6.2 på Win2000.

/askhoej
Avatar billede ermolenko Nybegynder
21. februar 2003 - 13:09 #11
Netscape 4.7 på Win XP giver også kun baggrund.
Avatar billede jmc Nybegynder
21. februar 2003 - 14:30 #12
Hvad med de ældre browsers som 5.0 og 5.5 det er dem som er interessante?