Avatar billede ginad1 Nybegynder
03. november 2000 - 00:19 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Hmm, hvorfor kan man ikke rette i sine indslag !!

Det ville være fint hvis man havde været lidt for hurtig på aftrækkeren og havde lavet en stave fejl, at man så INDEN noegn svarer på den , kunne rette i det.

Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 00:35 #1
Ja, men det kan man dog ikke .. men det burde man kunne, helt enig!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 00:36 #2
En anden gang så behøver du ikke afsætte point i : Forslag og  : Om Eksp. ..
Avatar billede scz Nybegynder
03. november 2000 - 00:55 #3
Yep, det kunne være dejligt med en edit ting...
men mon ikke admin\'erne har sat det på vores ønskeliste *S*
Avatar billede retep Nybegynder
03. november 2000 - 01:01 #4
Skulle man så først verificere sit svar før det blev sendt??? Jeg synes det er en dårlig idé! Det minder lidt om windoze der gentagende gange spørger om man nu er sikker på at ville udføre en funktion... Så skulle det i hvert fald kunne fravælges under ens info.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 01:03 #5
<< retep >>

Nej, nej .. men sådan at hvis ikke der var nogle der havde kommenteret/svaret så kunne man f.eks. trykke \"Ret spørgsmål\" hvorefter man f.eks. ved site vurderinger lige unne tilføje adressen, som der er mange der glemmer :)
Avatar billede parazite Nybegynder
03. november 2000 - 02:42 #6
Hvad så med folk, der læser et indlæg, giver sig til at skrive en længere smøre, og bagefter læser, at det de netop har skrevet er blevet tilføjet som \'allerede afprøvet\'? Synes personligt det virker fint som det gør nu. :o)

- Parazite
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 02:43 #7
Ja okai .. det ka\' jeg godt se .. det\' lidt øv så ..
Avatar billede retep Nybegynder
03. november 2000 - 02:55 #8
Plus at alle fakere der dummer sig kan skynde sig at rette deres svar, så det ser rigtigt ud...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 03:01 #9
ja, det kan jeg godt lieg for øje på ..
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 03:02 #10
ja, det kan jeg godt lige få øje på ..
(mit tastatur staver ikke så godt idag ..)
Avatar billede scz Nybegynder
03. november 2000 - 03:11 #11
*LOL*
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2000 - 07:03 #12
Dette spørgsmål har været oppe og vende før
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 07:13 #13
Det har de fleste Forslag allerede ... men vi ka\' jo ikke alle sammen huske lige godt ;)
Og da gina1 kun har været her i 0 dage så må han/hun betragtes som ny og derfor ka\' vi jo ikke forvente at han/hun ved noget om hvad der foregår her/har foregået...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. november 2000 - 07:45 #14
Det er en helt god idé, og den er allerede på forslagslisten :)

ginad1>> Det er som ovenfor nævnt rigtigt, du behøver ikke udlove point i denne kategori. Håber ikke jeg møder protester fra de øvrige deltagere, hvis forslaget fra mig er, at du selv tager point retur ?!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 07:47 #15
<< admin >>
Er det ? Hvad så vedr. retep/kharders kommetarer til forslaget ?

Nææ .. for min skyld ingen alarm må han som gerne tage dem igen :)
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. november 2000 - 07:50 #16
tdaugaard>> Som en preview-funktion, vil man f.eks. ikke kunne rette efterfølgende, men dog fortsat lige have et check, inden man poste sit spm.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 07:55 #17
Ahh .. tillad mig og citere så:

\"Skulle man så først verificere sit svar før det blev sendt??? Jeg synes det er en dårlig idé! Det minder lidt om windoze der gentagende gange spørger om man nu er sikker på at ville udføre en funktion... Så skulle det i hvert fald kunne fravælges under ens info.\"

i så fald er jeg helt enig her!
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
03. november 2000 - 08:17 #18
tdaugaard>> Lad os tage det op, når vi kommer så langt i forslagslisten. Du har en pointe, og jeg kan ikke give dig et endegyldigt svar nu & her, OK ?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
03. november 2000 - 13:44 #19
<< admin >>

Helt okai ..
Avatar billede ginad1 Nybegynder
04. december 2000 - 01:19 #20
¨Yep, jeg er en NB her, men jeg tror nok at jeg ved hvordan sådan her foregår (= , jeg er ikke helt ny på web området.

www.cultladder.com
www.underwear.dk
www.lifetyleshopping.dk

L8terz og tak for \"The Discussion\", men jeg mener stadig at man skal kunne \"edit\" sine svar som på et bb ell. UBB board ...

Ginad1