Avatar billede svend_rugaard Praktikant
12. februar 2003 - 12:34 Der er 25 kommentarer

Payout.dk - Udbetalinger ?

Hejsa!

Jeg har nu i 2 måneder haft deres exit popup , og opsparet penge, på de reklamer så, men jeg synes ikke rigtigt de er villige til at udbetale pengene, jeg har skrevet sammen med Jens fra Payout.dk han skrev han ville kigge på det og så ville det være klar "Dagen efter" og det er snart 4 dage siden, det jeg så vil hør eom der er andre der har prøvet dette affliants program og ikke har fået udbetalt pengene som de ellers bliver lovet eller de generelt er sløve ? .. Jeg synes nemlig ellers de så seriøse ud dengang jeg signede op for det. jeg har skrevet siden hen men stadig intet respons fra dem.

Problemet er at jeg skal bruge disse penge til konkurrence og betaling til webhotel, jeg regnede jo med de var seriøse og det kan også ske de er det, bare ikke i mit tilfælde pt.

Fortæl om jeres erfaringer hvis i da har nogen.
Avatar billede popsy Novice
12. februar 2003 - 12:40 #1
Og du har opsparet min. 500,- ?
Vær opmærksom på at de i tilfælde af sider der genererer meget trafik har andre, ikke nærmere specificerede, regler
Avatar billede popsy Novice
12. februar 2003 - 12:41 #2
Nåja, de sider der generer meget.: Hjemmesider der sender en stor mængde trafik har udbetaling når de når 5.000kr.
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
12. februar 2003 - 12:49 #3
Jeg har optjent 990 kroner på snart 2 ½ måned det kan man ikke kalde stor mængde traffik ..
jeg har gennemsnitlig 250-300 om dagen så nej det er ikke stor traffik
Avatar billede popsy Novice
12. februar 2003 - 13:55 #4
Aner det ikke, måske en ting de lige skulle udspecificere på siden.
Avatar billede initializing Nybegynder
12. februar 2003 - 17:18 #5
250-300 unikke besøg pr. dag er da meget trafik?
Avatar billede fjammi Nybegynder
13. februar 2003 - 15:32 #6
Jeg har haft payout på min side i 2-3 måneder, og jeg har heller ik fået udbetalt nogen penge endnu, og de har heller ik skrevet tilbage på den mail jeg sendte til dem for snart en uge siden....
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
13. februar 2003 - 17:11 #7
De siger min konto er "Flagged" , hvad de ellers mener med det. - Kan da ikke være rigtigt at man ikke får det af vide noget før , allerede dengang jeg bedte om mit password som jeg havde smidt væk.
Avatar billede Slettet bruger
18. februar 2003 - 10:55 #8
Jeg har heller ikke fået nogen penge, og de svarer ikke på e-mail eller telefon. Måske på tide at nuke deres server?
Avatar billede fjammi Nybegynder
18. februar 2003 - 17:24 #9
Er der overhovedet nogen der har modtaget nogen penge fra Payout????
Avatar billede popsy Novice
18. februar 2003 - 23:56 #10
Underligt at brugeren.: "payout.dk" ikke har lyst til at kommentere her?
Avatar billede payout.dk Nybegynder
20. februar 2003 - 00:45 #11
Hejsa Svend,

Jeg vil gøre det kort jo vi betaler skam!

Vi har fået at vide at vi ikke må reklamere gennem posts på E derfor ses vi ikke herinde mere.

Eneste der ikke kan forvente udbetalinger er folk der er taget i snyd og en del af dem er brugere fra eksperten af...

email mig på jens@payout.dk hvis der er nogen der har problemer eller manglende udbetalinger!

mvh
Jens
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
20. februar 2003 - 07:31 #12
Jeg HAR skam skrevet til jer, nu er det 2 dage siden jeg sidst skrev, det har jeg endnu ikke fået respons på, og det var sjovt nok disse 3 links jeg henviste til i min mail som du har kommenteret, så hvorfor ikke skrive direkte til mig, og fortælle mig hvornår jeg får mine penge ?
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
20. februar 2003 - 17:22 #13
Nu har jeg skrevet ENDNU en mail i dag klokken 17:16, og den er modtaget på jeres mail server har jeg fået en kvittering om. Nu venter jeg bare på svar.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
20. februar 2003 - 17:52 #14
og du har fået svar både idag og sidste uge...

Vi svarer ikke gennem E da vi har fået at vide det er selv promotion derfor sker alt kommunikation gennem mail fremover!

Jens
Avatar billede hold-da-lige-ferie Nybegynder
21. februar 2003 - 01:43 #15
svend rugaard: har du fået den e-mail eller er det bare et plat firma ?
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
21. februar 2003 - 07:33 #16
Jeg har fået en mail , men jeg svarede den 40 minutter efter, men de lukker åbenbart tidlig til trods for det er et webfirma som burde have åben længere tid på support end til klokken 18
Avatar billede fjammi Nybegynder
21. februar 2003 - 15:46 #17
jeg har ikke fået svar endnu på de 3 email jeg har skrevet
1 til support@payout.dk og
2 til jens@payout.dk
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
21. februar 2003 - 19:08 #18
Jeg har fået mail fra dem, men de tror åbenbart ikke på deres kunder, fordi nu mener de jeg har spammet med mirc eller hvad han skrev i mailen, og det er sku for ringe, bare fordi man har over 1000 kroner til gode at man så skal kigges igennem i hoved og røv, seriøst de kan sku da ikke bruge flere uger på at kigge log filer. De er sikkert ikke engang gået igang.
Avatar billede payout.dk Nybegynder
22. februar 2003 - 16:57 #19
svend der har været flere klager over dit payout.dk id... og den er blevet brugt på flere websider deriblandt en der er blevet taget i spam!

jeg har været large og sagt det er muligt en eller anden er ude på at ødelægge det for dig men bliv ved med disse kommentarer og vi ordner det gennem advokat!
Avatar billede payout.dk Nybegynder
22. februar 2003 - 16:58 #20
fjam send til jens@payout.dk igen da jeg ikke kan finde nogen kommunikation fra dig...
Avatar billede dumle22 Nybegynder
22. februar 2003 - 18:25 #21
Hvor er det tyndt, Payout. Jeg har lige meldt mig til, men kan ikke se nogen grund til at bruge det til min nye side. Hvad er det lige I har så ondt i røven over?
Og hvis I er SÅ troværdige, hvordan kan det så være at flere og flere herinde har udtrykt deres mindre positive holdning om jer?

Og I beskylder mange for at snyde, men hvordan kan vi andre vide det ikke er JER som snyder folk?? Det kan sQ da ligeså godt være.

Så kan I sagtens sige: " Jamen, vi har flere som har fået penge og kan bevise det". Det kan da bare være at det er nogle af dine/jeres venner, som I får til at sige har fået penge fra jer. Det kan vi ikke vide....

Og får du tudefjæs over kommentarer som disse, så du truer med advokat, er Payout.dk sku' heller ikk værd at samle på. Løb hjem og sladr' til din mor om vi er dumme og tarvelige..tyndt tyndt, hvis der ikke skal mere til at I vil pudse advokater på folk....
Avatar billede popsy Novice
26. februar 2003 - 16:20 #22
payout.dk er lukket! www.payout.dk
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
26. februar 2003 - 16:57 #23
Jeg går til en advokat for at få mit tilgodehavende!
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
10. marts 2003 - 18:31 #24
HVAD SKER DER ALT ER SLETTET ? ... TJEK DETTE
http://www.computerworld.dk/Default.asp?Mode=2&ArticleID=18339
Avatar billede svend_rugaard Praktikant
27. december 2004 - 15:42 #25
Hmm Nyt fortagende .. Han opgiver ikke ... :S .. Tjek Payout.dk igen .. Nu hedder han Jakob ? Før hed han jens .. ? ..