Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 08:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Gratis web-mail med mulighed for pop3.

Efter at fmail.co.uk har lukket for deres pop-3 adgang står jeg uden e-mail-adresse.
Jeg ønsker en service hvor jeg igen kan få lov til at bruge et e-mail program som f.eks Incredimail, Outlook, Outlook Express eller lignende. Servicen skal være gratis men hvis bedre ikke findes godtager jeg BILLIGE løsninger.

dj_dog
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. februar 2003 - 08:21 #1
Min mor kan bruge deres XXX@mail.tele.dk i outlook er den ikke gratis.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 08:23 #2
de ahr skrevet at de lukker tilgangen til deres pop3.fmail.co.uk fordi at man ikke ser banner-reklamer på deres site.
Forstår ikke helt  hvad du mener geforce.
Avatar billede geforce3 Praktikant
10. februar 2003 - 08:28 #3
http://mail.tdconline.dk/ prøv at oprette en gratis bruger herpå, det virker hos mine forældre.
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 08:33 #4
Det kræver vist at man er abonnent hos TDc og det er jeg ikke. Er der virkelige INGEN der kender et sted?
Avatar billede andersmortensen Nybegynder
10. februar 2003 - 09:01 #5
Prøv via  www.gmx.net  Det er en tysk side men den har gratis POP Mail.  Der bliver blot tilføjet et link nederst på alle dine udgående mails.
Avatar billede tkmbh Nybegynder
10. februar 2003 - 09:04 #6
Du kan oprette gratis pop3 konto hos hotpop.
Her er linket: http://www.hotpop.com/index.jsp
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 09:20 #7
mit tyske er ike det bedste i verden så det blev tkmbh
Avatar billede tkmbh Nybegynder
10. februar 2003 - 09:25 #8
Takker