Avatar billede xirrurslurx Nybegynder
09. februar 2003 - 02:02 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

screenshots - gemmes de?

Hvis man tager et screenshot, kan man sætte det ind i paint, photoshop, word osv....; men gemmes de et sted i ramne, eller overskrives der hver gang man taget et nyt screenshot??
- venter!
Avatar billede schaefner Juniormester
09. februar 2003 - 02:04 #1
De bliver overskrevet hvergang du trykker på kanppen
Avatar billede master_nemo Nybegynder
09. februar 2003 - 02:06 #2
ja hver gang du trykker på print screen bliver det overskrevet...hvis du er i et spil osv. så er der tit en fukntion hvor du f.eks. trykker f5 og så kemmer dem 1 efter 1
Avatar billede xirrurslurx Nybegynder
09. februar 2003 - 10:23 #3
hvor ligger de så henne, når man tager et printscreen?
Avatar billede mickey777 Nybegynder
09. februar 2003 - 11:32 #4
De skulle gerne være gemt i din "udklipsholder".
Avatar billede carstengp Nybegynder
09. februar 2003 - 13:00 #5
Der findes programmer, som kan gemme screenshots før de overskrives.
Et eksempel kunne være dette: http://www.5star-shareware.com/Utilities/Clipboard-Utilities/paste-save.html
Om det kun kan gemme tekst ved jeg ikke, jeg har ikke testet det. Men der er sikkert flere...

/Carsten
Avatar billede schaefner Juniormester
09. februar 2003 - 13:39 #6
Nu var spørgsmålet jo om de blev overskrevet, så mit svar var vel ikke forkert???
Avatar billede carstengp Nybegynder
09. februar 2003 - 13:56 #7
Du får da halvdelen scaefner: http://www.eksperten.dk/spm/315239
Avatar billede carstengp Nybegynder
11. februar 2003 - 18:26 #8
Hallo - schaefner... ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^