Avatar billede ghorfraq Nybegynder
07. februar 2003 - 19:17 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bundkort til p4??????

HEjsa!

Jeg står og mangler et bundkort til min p4 northwood 2.667ghz 533fsb
Jeg er lidt i vildrede. Jeg vil have et godt performing mobo, der udover hurtighed osse er 100% stabilt.
Det skal helst ligge i nabolaget 1000 - max 1400.
AOpen AX45-8XMAX er vist rimeligt godt, men mangler SATA-understøttelse.
Dette er dog ikke et krav, men det ville da være meget rart at være lidt forberedt på fremtiden
Hvilket chipset er bedst? Er AOPen et godt valg eller?
Er de nye granite Bay værd at vente på? Og vil man kunne få et til en ordentlig pris?
Gigabytes koster jo en formue!

Håber i har nogle gode råd evt links osv!
Avatar billede brops Nybegynder
07. februar 2003 - 19:23 #1
Avatar billede brops Nybegynder
07. februar 2003 - 19:24 #2
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1264628084 sorry forkert link denne den understøtter også sata
Avatar billede rathgen Nybegynder
05. marts 2003 - 00:12 #3
Jeg har lige bygget en ny computer men til VIA P4PB400-L bundkort og det er et kanon bundkort, men det har ikke SATA. Cpu'en der sider på det er en P4 2.8/533 og jeg har DDR-ram PC2700 køre perfekt.
Avatar billede rathgen Nybegynder
05. marts 2003 - 00:13 #4
Hov ikke "men til" men " med et"