Avatar billede morten_leth Nybegynder
07. februar 2003 - 11:39 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

xp kan ikke gemme mine passwords

jeg sidder foran en xp som bare ikke vil gemme passwords...
er der nogen der har nogen gode forslag for jeg er ved at være blank...
jeg har været inde i indstillinger for ie6...
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2003 - 11:40 #1
har du været inde i autofuldførelsel og aktiver det??
Avatar billede morten_leth Nybegynder
07. februar 2003 - 11:42 #2
yes alt derinde er der flueben i... altså indstillinger indhold og der autofuldførelse...
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2003 - 11:47 #3
og det er kodeord til hjemmesider du vil gemme?? hvis ja, har du så også sat den til at den til at accepter cookies ? et forslag!
Avatar billede morten_leth Nybegynder
07. februar 2003 - 12:14 #4
ja det har jeg...
Avatar billede kenp Novice
07. februar 2003 - 12:33 #5
humm så må jeg sige pas
Avatar billede gejlards Nybegynder
07. februar 2003 - 13:55 #6
Det er ikke særlig konkret det du skriver. Er det password til dine opkaldsforbindelser eller "kun" til websider, eller over det hele....
Hmm..  jeg satser på kun websider.

Gå ind i "Internet Explorer", "Funktioner", "Internet-indstillinger", "Sikkerhed", "Brugerdefineret niveau". Sæt den til "Mellemlav". Det løser de fleste cookie problem, som ofte ses trods det at du har cookies slået til.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
10. februar 2003 - 07:56 #7
ja undskyld jeg glemte at sige det "kun" var websider men det der løste heller ikke mit problem men det er lige meget nu... du skal nok få nogen points...