Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 18:36 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Vinter tid !!!!

Bare lige at tiden den siger man har lavet et svar eller en kommentar til er i sommertid altså en time foran.

- Zhatten
Avatar billede denboj Nybegynder
01. november 2000 - 18:42 #1
lad os få afskaffet den skide vintertid og køre sommertid hele året rundt - godt initiativ ikke at skifte
Avatar billede denboj Nybegynder
01. november 2000 - 18:43 #2
alt nytænkning starter altid på eksperten LOL
Avatar billede tpiil Nybegynder
01. november 2000 - 18:44 #3
okay, du var 2 min. før mig, og vi har haft sommertid lige siden lørdag nat, så det er sku meget godt klaret det her!!!
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 18:46 #4
2 min er 2 min :)

Jeg var først jeg vil have æren af at have opdaget det ;)

- Zhatten
Avatar billede tpiil Nybegynder
01. november 2000 - 18:47 #5
hehe
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 18:48 #6
og forresten var det heller ikke 2 min, men 2 min og 38 sek :)

får jeg ikke en guld medalje fordi jeg var først var ADMIN ?

- Zhatten
Avatar billede zhatten Nybegynder
01. november 2000 - 23:35 #7
Vinterens Mørke.
Avatar billede scz Nybegynder
02. november 2000 - 02:29 #8
Hvorfor indføre vi ikke bare internet tid aka. @beat her i danmark *S*

for dem der ikke ved hvad beat er, så kan i læse lidt om det på : http://www.cybercity.dk/beat/
kl er pt. @60 :)