Avatar billede krillevest6 Nybegynder
06. februar 2003 - 21:16 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Radio-SLR

hmm er der nogle der ved om Radio - SLR  har en hjemmeside.. hvor der evt. var lister med deres musik..
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 21:17 #1
www.radioslr.dk - svært?
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 21:18 #2
arh... ok dårligt eksempel ;)
Avatar billede mortenfn Nybegynder
06. februar 2003 - 21:22 #3
SLR er da en radio og ikke en avis vel - hehe !!
Avatar billede johnstigers Seniormester
06. februar 2003 - 21:23 #4
jeg skrev bare radioslr.dk i adresselinien - gav mig bare ikke lige tid til at læse hvad der stod på siden *GG*
Avatar billede krillevest6 Nybegynder
06. februar 2003 - 21:25 #5
hmm den har jeg vært på men er det den.. hmm hvor er listerne.. med musik altså
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 21:36 #6
de har de ikke og om radio slr er en radio eller en avis så er det begge dele da sjælanske dagblade ejer radioen
Avatar billede krillevest6 Nybegynder
06. februar 2003 - 21:38 #7
hmm øv men tak
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 21:40 #8
men jeg kan oplyse at de samerbejder med radio næstved som også ejes at sjællanske dagblade og de vist nok sender musik frem og tilbage imellem hianden så derfor er det næsten umuligt for den at lave sådanne lister
Avatar billede Slettet bruger
06. februar 2003 - 21:43 #9
takker for point