Avatar billede sorte_sorte Nybegynder
03. februar 2003 - 22:48 Der er 10 kommentarer

sorte hvid

hey jeg har en compaq presario 700 34ea mit tv out er sort hvid har prøvet alt men jeg kan bare ikke få farve på kan du hjlæpe mig det ville være så mega dejligt
Avatar billede backside Nybegynder
03. februar 2003 - 22:50 #1
Prøv at skifte PAL format.
Avatar billede sorte_sorte Nybegynder
03. februar 2003 - 22:53 #2
hvor gør jeg det henne
Avatar billede sorte_sorte Nybegynder
03. februar 2003 - 22:55 #3
tror jeg har prøvet det det har virket da jeg købte den men så formaterede jeg min com og så kunne den ikke mere har opdateret min grafikkort
Avatar billede backside Nybegynder
03. februar 2003 - 22:56 #4
Hvis du har prøvet alt må du være stødt på den mulighed. Der kan være flere muligheder.
Avatar billede woolbox Nybegynder
05. februar 2003 - 23:30 #5
Ville mene det er noget à la det her!? :o)

"Hvis billedet ikke er i farver skyldes det at dit fjernsyn ikke understøtter S-VHS signal. Så er du nødt til at finde lodkolben frem og kigge lidt på den her: http://www.epanorama.net/circuits/svideo2cvideo.html - kan måske købes i velassorterede Radio/TV-bixe!"
(Fra: http://www.eksperten.dk/spm/208470)
Avatar billede henninga Novice
08. februar 2003 - 17:32 #6
Du skal køre PAL - indstilles under skærmegenskaber.
Dit fjernsyn skal have stik til S-Video hvis dit grafikkort bruger det.
Ellers kan du købe en omformer (ca. 40 Kr) i en TV forretning som ændrer fra S-video (mini DIN) til Composite (phonostik).
Avatar billede woolbox Nybegynder
09. februar 2003 - 02:07 #7
En omformer fra S-Video til Composite kræver stadigvæk at fjernsynet understøtter S-VHS signalet. Jeg har et nVidia indstillet til PAL, composite ingen problemer S-VHS = sort/hvid
Avatar billede woolbox Nybegynder
18. juni 2003 - 15:45 #8
Lukketid?
Avatar billede henninga Novice
22. juni 2003 - 22:23 #9
>Wollbox - en omformer fra S-vhs til Composite bruges hvis du ikke har s-video indgang på tv. Composite kræver ikke s-vhs indgang (det er jo derfor du skal bruge en omformer).

> Sorte sorte har du fået signal igennem så er det vel ved at være lukketid.
HenningA
Avatar billede zaditor Nybegynder
12. juli 2004 - 21:25 #10
Hva' med at få lukket denne her..?